خبرهای داغ:
مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: به مناسبت فرارسیدن دهه ولایت و امامت دانشجو معلمان بسیجی قزوین به همراه دیگر دانشجویان بسیجی با مشارکت در پویش مردمی فقط به عشق علی به کمک خانواده‌های نیازمند شتافتند.
کد خبر: ۹۲۶۵۵۳۹
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷

بهمن حیدری مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، گفت: به مناسبت فرارسیدن دهه ولایت و امامت دانشجو معلمان بسیجی قزوین به همراه دیگر دانشجویان بسیجی با مشارکت در پویش مردمی فقط به عشق علی به کمک خانواده‌های نیازمند شتافتند.

وی از تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان در دهه ولایت و امامت خبر داد و گفت:‌علاوه بر بسته‌های معیشتی، بیش از 80 بسته میوه ی نوبرانه بین عزیزان مان در سرای سالمندان امیرالمومنین و بیش از 40 بسته میوه ی نوبرانه به همراه بسته فرهنگی به خانه دختران سایه توسط دانشجو معلمان بسیجی استان قزوین، تقدیم شد.

حیدری در ادامه گفت:گروه جهادی ثامن الائمه(ع) به نیابت از شهید مدافع سلامت دکترمحمدرضا دارینی تعداد 124 عدد نوشیدنی زعفرانی به جهت تقدیر و قدردانی از کادر درمان در بیمارستان های استان قزوین توزیع کردند .

وی افزود: دانشجویان بسیجی با حضور در روستای سنجانک و شنازند از توابع شهرستان قزوین، اقدام به ویزیت رایگان اهالی شریف این دو روستا نمودند.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: گروه جهادی بنیان مرصوص با همکاری بسیج دانشجویی استان قزوین و سازمان بسیج سازندگی استان و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در روستای سزنق از بخش طارم سفلی حضور یافتند و اقدام به ساخت خانه محروم و اهداء بسته های فرهنگی به دانش آموزان روستا کردند.

وی افزود:دانشجویان بسیجی استان قزوین پس از شناسایی خانواده محروم و نیازمند در روستای فارسیان اقدام به بازسازی خانه این خانواده محروم کردند.

حیدری با اشاره به مشارکت دانشجویان بسیجی در طرح "قربانی گوسفند" به مناسبت عید سعید غدیر و به نیت سلامتی و ظهور حضرت ولی عصر(عج) و نیز رفع بلا از کشور عزیزمان و اطعام نیازمندان گفت: دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان قزوین به همراه گروه جهادی شکوفه سیب از بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قزوین با تهیه گوشت نذری اقدام به پخش گوشت قربانی نذری در محله های حاشیه نشین شهر قزوین نمودند.

وی با اشاره به دیگر اقدامات دانشجویان بسیجی در دهه ولایت افزود: تعدادی اسباب بازی و عروسک تقدیم شیرخوارگاه حلیمه شد تا در این روزها لبخندی هر چند کوچک بر روی لبان کودکان عزیزمان بنشانیم.

وی با بیان اینکه گام بعدی رزمایش کمک مومنانه دانشجویان بسیجی در ایام محرم و صفر نیز ادامه دارد، گفت: در ایام ماه محرم و صفر نیز همانند دهه ولایت اقداماتی نظیر پخت غذا، توزیع بسته های حمایتی و دیگر اقدامات دیگر در نظر گرفته شده است که در زمان خود به مرحله اجرا در می‌آید.

 

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها