رئیس شورای هیات مذهبی بردسکن:

هیئات مذهبی با رعایت موارد بهداشتی مراسمات خود را برگزار کنند

رئیس شورای هیات مذهبی بردسکن گفت: هیئات مذهبی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مراسمات خود را برگزار کنند.
کد خبر: ۹۲۶۵۵۷۵
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
 علی اصغر محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار کرد: جلسه هماهنگی با هیات مذهبی جهت برگزاری مراسمات عزاداری بر سید الشهدا (ع) امروز در مسجد جامع بردسکن انجام شد که در این جلسه مقرر شد هیئات مذهبی که می‌توانند با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی طبق ابلاغ ستاد ملی کرونا کشور مراسمات خود را برگزار کنند به سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان اعلام کنند.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از ازدحام جمعیت و حفظ فاصله فیزیکی و ایجاد نظم بیشتر در برگزاری مراسم عزاداری محرم پیشنهاداتی ارائه شده است افزود: تمام هیئت‌های مذهبی پس از فرمایشات مقام معظم رهبری بر همین اصل تاکید دارند تا ان شاء الله مراسم عزاداری محرم با رعایت اصول کامل بهداشتی و با حفظ سلامت شهروندان برگزار شود.

رئیس شورای هیات مذهبی بردسکن گفت: بر اساس برنامه ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شد تمامی هیئت‌های مذهبی سطح شهر اهتمام ویژه‌ای در سیاه پوشی شهر برای ایجاد فضای معنوی متناسب با دهه محرم داشته باشند.

محمدی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی یادآور شد: تمامی مراسم دهه محرم با حفظ فاصله فیزیکی، استفاده الزامی از ماسک، ضدعفونی مستمر مکان‌ها و برگزاری مراسم با مدت زمان مشخص برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها