تهیه و توزیع ۷۰۰۰ غذای گرم در منطقه ۱۰ کرج در ادامه ی موج دوم طرح مواسات وهمدلی توسط برادران و خواهران بسیجی در روز عید غیر خم انجام شد.
کد خبر: ۹۲۶۵۵۷۷
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام جواد عبدالهی رابط نمایندگی ولی فقیه در حوزه مقاومت بسیج ۱۱۵ شهید غفاریضمن تبریک عید غدیر خم برتمامی شیعیان و آرزوی سلامتی برای آحاد مردم بیان داشت: در این روز های سخت کرونایی درجهت همدلی وهمدردی هر چه بیشتر بین مردم آسیب دیده از ویروس کرونا رزمایش های مواسات و همدلی ظل فرامین مقام معظم رهبری(زیده عزه) از بزرگترین اقداماتی نو وخلاقانه ایی است که دنیای مدرن را به خود مبهوت کرده است.

 وی در ادامه با اشاره اقدامات بسیجیان منطقه ۱۰ کرج در راستای طرح مواسات و کمک های مومنانه در عید مبارک غدیر افزود: با کمک خیرین مومن و انقلابی ، بسیجیان برادر و خواهر منطقه ۱۰ کرج تهیه و توزیع ۷۰۰۰ غذای گرم بین قشر آسیب دیده از ویروس کرونا وهمچنین راه اندازی کاروان های شادی به مناسبت عید مبارک غدیر انجام شد.

 رابط نمایندگی ولی فقیه در حوزه ۱۱۵در پایان با اشاره به ادامه دار بودن موج های رزمایش عظیم مواسات و کمک مومنانه، تصریح کرد: در ادامه ی موج دوم رزمایش کمک های مومنانه ، طی کمک های مردمی با همراهی بسیجیان خواهر و برادر منطقه ۴۰۰ پک بهداشتی و غذایی، که شامل گوشت قرمز، مرغ، روغن، برنج، رب، حبوبات و اغلام بهداشتی به نیازمندان توزیع شد.

خانم دلیر آقایی فرمانده پایگاه شهید جهانی نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج با بیان اینکه جمع آوری هدایا و کمک های مردمی به مبلغ ۵۲۷ هزار تومان و جمع آوری اقلام خوراکی برای خانواده های نیاز مند محله بوده است، افزود: با همکاری و تلاش های مجاهدانه ی پایگاه های برادر ۱۲۰۰ پرس غذا بین نیاز مندان محله ی حصار و وسیه توضیع شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه به عنوان یک بسیجی بتوانم به محله ی خود خدمتی کرده باشم تا بتوانم زمینه ساز ظهور آقا امام زمان (عج) را فراهم کنم، خاطر نشان کرد: ایجاد اشتغال برای برای بانوان محله و کسب درآمد زایی و اشتغال برای آن ها است.

ارسال نظرات