خبرهای داغ:
سرهنگ مهدی ابراهیمی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت:خبرنگاران در نوک جبهه بصیرت و آگاهی قرار دارند و همواره در راستای آگاه کردن مردم نسبت به وقایع و رویدادها فعال هستند.
کد خبر: ۹۲۶۵۵۷۹
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان، سرهنگ مهدی ابراهیمی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت:خبرنگاران در نوک جبهه بصیرت و آگاهی قرار دارند و همواره در راستای آگاه کردن مردم نسبت به وقایع و رویدادها فعال هستند.

وی ابراز داشت: رزمایش مواسات و کمک مومنانه توسط بسیج اردستان در این راستا انجام شده و برنامه‌هایی هم در دست اقدام وجود دارد و علی‌رغم مشکلاتی که بیماری کرونا برای کشور به وجود آورد و خیلی از آن‌ها هم جبران‌ناپذیر به نظر می‌رسد اما شاهد اتفاق‌های خوبی همچون همدلی‌ها، همراهی‌ها و رزمایش بزرگ کمک مومنانه که در دل این مشکل بزرگ به وجود آمد.

فرمانده ناحیه سپاه اردستان گفت: بسیج در کنار ارگان‌ها، خیریه‌ها و مسئولان وارد عرصه شد و با تشکیل قرارگاه کمک‌های مومنانه شهرستان اردستان در مرحله اول اقدامات خوبی را انجام داد و بیش از چهار هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان با کمک خیران، ائمه جمعه و خیریه‌ها توزیع شد.

وی ابراز داشت: دومین مرحله کمک‌های مومنانه شهرستان اردستان که در دهه ولایت شکل گرفته است در سه مقطع زمانی انجام می‌شود که یکی از آن‌ها در دهه ولایت و در مقطع دوم در ماه محرم و سومین مرحله آن در دهه آخرماه صفر انجام خواهد شد.

ابراهیمی بیان کرد: در هفته گذشته ۵۰۰ بسته معیشتی را با همت خیران، مدیرعامل و اعضای خیریه‌ها و بعضی مسئولان شهرستان اردستان و خصوصا با پیگیری و فعالیت‌های فرماندهان پایگاه‌های بسیج  یک آورده شهرستانی را آماد کنیم و با آورده سپاه اردستان توانستیم این بسته‌ها راتوزیع کنیم.

فرمانده ناحیه سپاه اردستان تاکید کرد: پیرو اقدام کمک مومنانه حدود یک هزار و ۵۰۰ بسته دیگر هم در حال تهیه است که با کمک خیریه‌ها آماده شده و بخشی از آورده شهرستانی حدود ۵۰ درصد جمع‌آوری شده که در صورت محقق شدن مابقی این آورده کار بسیار ارزشمندی صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: در مقطع دوم این کمک‌ها در دهه اول محرم کمک‌های مومنانه را خواهیم داشت و تهیه لوازم‌التحریر، پوشاک و وسایل ورزشی برای دانش‌آموزان در دستور کار قرار دارد که با آورده شهرستانی و همچنین آورده سپاه اردستان آن را آماده و توزیع خواهیم کرد.

ابراهیمی ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در اردستان با شیوع ویروس کرونا گفت: با توجه به وجود آمدن بیماری کرونا فرصت‌های خوبی هم شاهد بودیم که کارهای خیلی بزرگ توسط بسیج انجام شد و شاهد بودیم که خیلی از رده‌های بسیج به صورت خودجوش وارد عرصه شدند.

فرمانده سپاه اردستان بیان کرد: تلاش‌های زیادی در خصوص تهیه جهیزیه برای نیازمندان و نوعروسان انجام شده که تواسنته‌ایم ۴۰ مورد جهیزیه را با هزینه ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزارتومان تهیه و توزیع کنیم و با آورده‌ای که از بسیج سازندگی دریافت کردیم این مبلغ را سه میلیون تومان کاهش دادیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها