خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: روحیه جهادی و انقلابی مردم و حضور ایثارگری آنان و بویژه مدافعان سلامت در صحنه مبارزه با کرونا بایستی ثبت و ماندگار شود.
کد خبر: ۹۲۶۵۶۷۴
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳

 سردار سرتیپ حسن شاهوار‌پور در مراسم تجلیل از جهادگران عرصه سلامت اظهار داشت: بیماری کرونا و مدیریت آن در کشور یک مساله سنگینی بود که حضور مردم و جهادگران آن را سهل و آسان کرد.

وی افزود: دنیای مدرن با تمام امکانات و پیشرفت‌ها در مدیریت و کنترل این بیماری بسیار آشفته و نامناسب عمل کرد ولی حضور گروه‌های جهادی و مردمی جلوه‌های از مدیریت ناب انقلابی را به نمایش گذاشت.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان ادامه داد: این حضور مردم و این گونه ایثارگری برای دفاع از سلامت مردم برخواسته از فرهنگ دینی و روحیه ایثار و شهادت طلبی مردم ایران است.

 

وی بیان داشت: از زمانی که این ویروس منحوس در کشور شیوع پیدا کرد،گروه‌های جهادی از اقشار طلبه و روحانی تا دانشجو و پزشک و مردم عادی همه وارد میدان مبارزه شدند و هر کسی به سهم خود تلاش کرد.

شاهوار پور با تشکر از این حضور جهادی مردم در کنترل این بیماری بویژه در حل مساله معیشت مردم و کمک‌های مومنانه گفت: 8 سال دفاع مقدس نیز سرتاسر مملو از این صحنه‌ها بود و این حضور مردم در دفاع مقدس، صدام و حامیان آن را پشیمان کرد.

وی افزود: در صحنه مبارزه با این کرونا، صحنه‌های ناب و ایثارگری‌های برجسته خلق شدند، لازم است این تلاش مدافعان سلامت و از‌خودگذشتگی آنان مستند و ثبت شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها