خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

امنیت خط قرمز سپاه است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: امنیت خط قرمز سپاه است و جواب هرگونه تحرکی با قاطعیت داده می‌شود.
کد خبر: ۹۲۶۵۶۷۹
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷

سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، با تاکید بر اینکه ایجاد ناامنی به عنوان خط قرمز سپاه شناخته می‌شود، اظهار کرد: ضدانقلاب و گروهک‌های وابسته به استکبار جهانی به خوبی بدانند که هرگونه خطای آن‌ها را با سیلی سخت پاسخ خواهیم داد.

وی با اشاره به عملیات اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه گروهک‌های ضدانقلاب در شمال غرب، گفت: امنیت مولفه بسیار مهم و حیاتی برای ماست و بر همین اساس به عنوان خط قرمز سپاه و تمام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران شناخته می‌شود.

وی، افزود: هرگونه تحرک ضدانقلاب را حتی در خارج از مرزهای‌مان با شدت و قاطعانه پاسخ می‌دهیم؛ امنیت مردم برای ما از نان شب مهم‌تر است و خود را حافظ ناموس کشور، جان و مال مردم‌مان می‌دانیم.

وی، با اشاره به اینکه برابر تدبیر و مصاحبه تیرماه فرمانده نیروی زمینی سپاه، مسئولان و مردم اقلیم کردستان بدانند که باید از ضدانقلاب فاصله بگیرند، ابراز داشت: خط قرمز نیروی زمینی سپاه و قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) ناامنی است و در این زمینه با هیچ کسی شوخی نداریم.

 سردار شهسواری، تاکید کرد: اگر نیاز باشد در هر زمان و در هر مکان پاسخ کوبنده و سختی را به ضدانقلاب حتی در آن سوی مرزها وارد خواهیم آورد.

 انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار