خبرهای داغ:
فرماندار ویژه ملایر با اشاره به تنگناهایی که شهدای عظیم الشان ما در سال‌های مبارزه و ایثار متحمل شدند، انتقال تجارب، روحیه و انگیزه‌های این شهدای والامقام در مواجهه با سختی‌ها، مشکلات و دشمنی‌های عوامل داخلی و خارجی را یکی از اهداف مهم دانشنامه حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان ملایر عنوان کرد.
کد خبر: ۹۲۶۵۷۵۵
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۰

انتقال روحیه و انگیزه‌های شهدا از اهداف دانشنامه حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نشست مشترک هم اندیشی در خصوص تدوین دانشنامه حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان ملایر که با حضور سرهنگ الهی تبار، مدیر شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان و فرماندار ویژه شهرستان ملایر برگزار شد.

فرماندار ویژه ملایر در این نشست با ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس، به ویژه 1100 شهید شهرستان ملایر، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را اقدامی ارزشمند دانست که به درستی، در دستور کار عوامل و دست اندرکاران تدوین این دانشنامه قرار گرفته است.

قدرت اله ولدی همچنین مردم شریف و فرهنگ مدار ملایر را مردمی علاقمند ارزش‌ها و آرمان‌های شهدای والامقام عنوان کرد و افزود: مردم شریف این شهرستان با تقدیم هزاران شهید، جانباز، آزاده و ایثارگر و حضور در تمامی مقاطع حساس و سرنوشت‌ساز، نقش ارزشمند خود در دفاع از کیان ایران اسلامی را به خوبی ایفا کرده‌اند.

وی با اشاره به تنگناهایی که شهدای عظیم الشان ما در سال‌های مبارزه و ایثار متحمل شدند، انتقال تجارب، روحیه و انگیزه‌های این شهدای والامقام در مواجهه با سختی‌ها، مشکلات و دشمنی‌های عوامل داخلی و خارجی را یکی از اهداف مهم این دانشنانه عنوان کرد.

فرماندار ویژه ملایر تصریح کرد: شهیدان زنده‌اند و مرور احوال و وصایای شهدا، همچون چراغ روشنی ما را در گذر از دشواری‌ها و مسائل جاری نیز هدایت می‌کنند.

در این نشست مبلغ یک میلیارد ریال اعتبار در راستای تدوین دانشنامه و پنج عنوان کتاب مرتبط با حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شهرستان ملایر اختصاص یافت .

انتهای پیام/

ارسال نظرات