مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین کارگران نیازمند و متأثر از کرونا در این استان خبر داد و گفت: در مرحله اول این طرح نیز ۱۲۰۰ بسته غذایی توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۶۵۷۵۶
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، صارم رضایی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۱۰۰۰ بسته کمک معیشتی دیگر به همت معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر لرستان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد، گفت: مرحله دوم این طرح همدلی و کمک مومنانه توسط جمعیت هلال احمر لرستان با معرفی کارگران نیازمند و متأثر از کرونا از سوی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی در شعب سراسر استان انجام شد.

وی افزود: این بسته‌ها شامل برنج، روغن پخت و پز و سرخ کردنی، رب گوجه، ماکارونی، سویا، تن ماهی، حبوبات و چای است و بسته بندی این اقلام توسط اعضای داوطلبان، کارشناسان و معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان خاطر نشان کرد: گروه‌های هدف برای دریافت بسته‌های کمک معیشتی شناسایی شده‌اند و تلاش می‌شود که این کمک‌ها در اختیار نیازمندان واقعی و افرادی که در شرایط کنونی و با وجود بیماری کرونا آسیب‌های بیشتری دیده اند، قرار گیرد.

رضایی یادآور شد: در مرحله اول این طرح ۱۲۰۰ بسته معیشتی توسط جمعیت هلال احمر توزیع شد.

ارسال نظرات