مسئول سازمان بسبج مداحان و کانون مداحان خادمیاری رضوی سیستان و بلوچستان گفت: در راستای آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه تعداد ۳۰ هزار پرس غذای گرم با حفظ کرامت انسانی بین نیازمندان در سطح استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۶۵۸۱۵
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹

محمدجواد جامعی، مسئول سازمان بسیج مداحان و کانون مداحان خادمیاری رضوی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه بیش از ۳۰ هزار پرس غذای گرم با حفظ کرامت انسانی در اختیار نیازمندان قرار گرفت.


وی افزود: در راستای فرمان مقام معظم رهبری، در اجرای مرحله دوم کمک مومنانه از بازه زمانی عیدقربان تا عیدغدیر ۲۴ هزار و ۸۰۰ پرس غذای گرم توسط تعدادی از هیئت‌های مذهبی در استان طبخ و توزیع شده است.

جامعی بیان کرد: طبخ و توزیع ۱۰ هزار پرس غذای گرم توسط بسیج مداحان، هیئت رزمندگان اسلام و ستاد اجرایی حضرت امام راحل، توزیع ۱۵ بسته معیشتی توسط خواهران بسیجی بین نیازمندان در نقاط حاشیه شهر زاهدان از دیگر اقدامات این سازمان در راستای مرحله دوم رزمایش مومنانه اجرا شده است.

مسئول سازمان بسیج مداحان و کانون مداحان خادمیاری رضوی استان ادامه داد: توزیع هزار و ۲۵۰ بسته بهداشتی توسط هیئت‌های مذهبی در زاهدان، توزیع ۵۰۰ بسته بهداشتی شامل ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده توسط واحد خواهران بسیج مداحان و هیئت رزمندگان اسلام در شب عیدغدیرخم در مساجد را از برنامه‌های اجرا شده قشر مداحان برشمرد.

مدیر اجرایی هیات رزمندگان اسلام استان از برگزاری مراسمات ختم صلوات توسط خواهران در نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: در کنار اطعام غدیر، جشن‌های خیابانی و کاروان‌های شادی و نورافشانی و مولودی‌خوانی و جشن‌های خیابانی در محلات و بوستان‌ها برای عموم مشتاقان و مردم در فضای باز با رعایت پروتکل‌های اجتماعی برگزار شده است.
ارسال نظرات