خبرهای داغ:
مسئول پایگاه حضرت خدیجه(س) بهار در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

تهیه و اهدا دو مورد کمک جهیزیه به دو زوج جوان بهاری

مسئول پایگاه حضرت خدیجه(س) بهار با اشاره به تهیه و اهدا دو مورد کمک جهیزیه به خانواده‌های نیازمند گفت: خیرین با کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود در آستانه عید غدیر سبب خیری شدند تا دو زوج جوان با وجود مشکلات مالی با تهیه جهیزیه زندگی خود را شروع کنند.
کد خبر: ۹۲۶۵۸۵۵
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰

تهیه و اهدا دو مورد کمک جهیزیه به دو زوج جوان بهاریقاسملو در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار از برگزاری حلقه قرآنی در کنار مزار شهدای گمنام و تجدید میثاق با شهدا همزمان با دهه امامت و ولایت خبر داد و اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و زیارت قبور شهدا و تجدید میثاق با شهدا راهی نجات برای خاکیان است.

وی افزود: در این راستا حلقه قرآنی مزین به نام شهدای گمنام  با حضور در مزار شهدای گمنام و غبارروبی مزار شهدا حلقه قرآنی را در این مکان مقدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کردند.

مسئول پایگاه حضرت خدیجه(س) بهار با اشاره به تهیه و اهدا دو مورد کمک جهیزیه به خانواده‌های نیازمند گفت: خیرین با کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود در آستانه عید غدیر سبب خیری شدند تا دو زوج جوان با وجود مشکلات مالی با تهیه جهیزیه زندگی خود را شروع کنند .

وی عنوان کرد: دو مورد کمک جهیزیه شامل وسایل ضروری زندگی بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال تهیه و در این ایام مبارک به زوجین اهدا شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار