فرمانده سپاه ناحیه نکا در آئین اجرای مرحله اول نهضت کمک مومنانه ویژه دهه ولایت ،گفت: چهار هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۶۵۹۱۱
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ مجید رضا شعبانی فرمانده سپاه ناحیه نکا در آئین اجرای مرحله اول نهضت کمک مومنانه ویژه دهه ولایت ،گفت: چهار هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع شد.

شعبانی با اشاره به مجموع کمک‌های دهه ولایت  افزود:‌در برنامه متمرکز که در یادمان شهدای گمنام برگزار شد، یک هزار و ۵۰۰ سبد کالا به همت موکب انصارالحسین(ع)، خیریه آبشار عاطفه‌ها، شرکت‌های نکاچوب، سیمان، نیروگاه، خیران محلی، مجمع خیرین محرومیت‌زدایی و بسیج سازندگی سپاه ناحیه نکا جمع‌آوری شده است.

 فرمانده سپاه نکا  در ادامه به برگزاری موفق مرحله اول رزمایش کمک‌های مومنانه در نکا هم  اشاره کرد و یادآور شد: مرحله اول رزمایش در ماه‌های فروردین و اردیبهشت در مجموع ۲۰ هزار و ۱۸۵ سبد کالا میان خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

به گفته شعبانی مرحله اول نهضت کمک مومنانه با تلاش ۱۹ هزار و ۸۵۸ نفر روز از دو هزار و ۵۵۰ گروه جهادی و کمک دو هزار و ۴۷۹ خیر در این شهرستان به هشت و هزار و ۹۴۷ نفر از افراد شناسایی شده آسیب‌دیده در آن مقطع زمانی به اجرا درآمد./صداوسیما

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها