فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران الزهراء(س) اهرم گفت: جهت ترویج حجاب و تشویق دختران به بحث حجاب مسابقه ای در زمینه های نقاشی، فیلم کوتاه و مقاله نویسی درسطح حوزه برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۵۹۱۹
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
برگزاری مسابقه چادر وحجاب
به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، خواهر پاسدار زهره کرمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران الزهراء (س) اهرم گفت: امروزه غرب به دنبال از بین بردن عفت و حیای زنان جوامع مسلمانان است، به همین منظور با همکاری پایگاه مقاومت بسیج مطهره و شورای شهراهرم جهت ترویج حجاب و تشویق دختران به بحث حجاب مسابقه‌ای در زمینه‌های نقاشی، فیلم کوتاه و مقاله در سطح حوزه برگزار شد.

زهره کرمی افزود: غرب به دنبال کشف حجاب در کشورمان با عنوان کشف حجاب یواشکی هستند که باید گفت: اولاً اگر کار آن‌ها درست است چرا یواشکی؟ و ثانیاً اگر آنان مدعی آزادی هستند، چرا کاری برای آزادی زنان کشور خویش نمی‌کنند؟

فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان نیز که از مدعوین این مراسم بود گفت: افرادی دنبال آزادی هستند، امّا در حقیقت، هنوز معنی آزادی را متوجه نشده‌اند؛ غافل از این هستند که، کسانی که آن‌ها را به آزادی دعوت می‌کنند، زنانشان تا چند سال پیش حتی حق رأی هم نداشند و این در حالی است که زن مسلمان از همان ابتدای اسلام، از آزادی بهره می‌برده است، همان آزادی که با شؤنات زن مسلمان منافات نداشته باشد.

در پایان به برگزیدگان این مسابقه جوایزی اهدا شد.

پایان خبر/
ارسال نظرات