فرماندار تنگستان درجلسه شورای آموزش وپرورش گفت:شورای آموزش و پرورش مهمترین نهاد تصمیم گیری برای آموزش و پرورش می باشد
کد خبر: ۹۲۶۶۲۰۸
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، عبدالحسین  رفیعی پور فرماندار تنگستان درجلسه شورای آموزش وپرورش گفت:شورای آموزش و پرورش مهمترین نهاد تصمیم گیری برای آموزش و پرورش می باشد.

برگزاری جلسه شورای آموزش وپرورش درتنگستان

فرماندار تنگستان اظهارداشت:گر توسعه و پیشرفت شهرستان برای ما مهم است باید به آموزش و پرورش به عنوان تاثیرگذارترین نهاد در توسعه کمک نماییم‌ و هر میزان بتوانیم به اموزش و پرورش کمک کنیم به توسعه آینده شهرستان کمک کرده ایم.

عبدالحسن رفیعی پور مهمترین رسالت آموزش و پرورش را تعلیم و تربیت دانست و افزود: تعالی جامعه و تربیت فرزندان این مرز و بوم که آماده خدمت برای آینده کشور می شوند از و ظایف آموزش و پرورش است.

فرماندار تنگستان با اشاره به توجه دولت  در احداث‌مدارس در شهرستان تنگستان بیان داشت : با توجه به آمار بالای مدارس تخریبی و علیرغم مشکلات مالی و اقتصادی دولت در ۷ سال گذشته بالغ بر ۴۰ مدرسه را در تنگستان ساخته و یا در حال احداث می باشد که آمار قابل قبولی بوده ، ولی نیاز به احداث مدارس جدید نیز از مطالبات مردم و نیاز مبرم شهرستان است.

عبدالحسین رفیعی پور تصریح کرد:جلب سر مایه های مردمی و مشارکت خیرین از منابع قابل اعتماد و ارزشمند است که با دعوت از خیرین بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش حل می شود و بایستی با فعال نمودن انجمن خیرین مدرسه ساز از این ظرفیت بسیار خوب برای احداث‌ مدارس در شهرستان استفاده نمود.

مساعدت و همراهی همه ادارات شهرستان در برگزاری کنکور سراسری ، ایجاد مرکز رفاهی تجاری فرهنگیان ، تغییر نام یکی از مدارس شهرستان در روستای انبارک بخش مرکزی از هجرت به نام شهید رئیسعلی دلواری و احداث زمین چمن مصنوعی در یکی از مدارس شهر اهرم از موارد مهم مورد بحث در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار