خبرهای داغ:
سرهنگ حاجتی معاونت هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان گفت: مالک بودن یعنی تطمیع نشدن فرمانده ؛ یعنی گوش به فرمان ولایت باشیم اگر مالک باشیم به اسلام آسیبی نخواهد رسید مالک اشتر یعنی خوب بودن یعنی اینکه معضلات و آسیب های فضای مجازی روی شما اثر نگذارد.
کد خبر: ۹۲۶۵۹۳۱
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در مسجدسلیمان/جشنواره مالک اشتر باحضور معاون هماهنگ کننده و معاونت اشراف فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر(عج) ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان و جمعی از پاسداران ؛ مسئولین حوزه های مقاومت بسیج وپایگاه ها و بسیجیان این شهرستان دوز دوشنبه بیستم مرداد ماه در تالار اجتماعات باشگاه مرکزی برگزارشد.

درابتدای این برنامه جناب سرهنگ رحیمی حسینی ضمن خیرمقدم به مدعوین حاضر در این برنامه هدف از برگزاری این جشنوره این گونه عنوان کرد: همه مسئولین و مدیران سپاه و بسیج سربازی ولایت می کنند اما در این برنامه تعدادی به عنوان الگو و نماد تقدیر می شوند
هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد یک رقابت سالم بین حوزه ها و پایگاه های مقاومت در سال جدید پیش رو است تا براین اساس بتوانند با توجه به آسیب های اجتماعی و نیازهای محرومین محله نیاز سنجی کنند و پس از ارجاع به حوزه و ناحیه برنامه مورد نیاز با آن اجراء شود.
رحیمی حسینی گفت: بسیجیان در همه عرصه های محرومیت زدایی ؛ فرهنگی؛ اجتماعی ؛ نظامی طرح شجره طیبه صالحین ؛ تشکیل صندوق قرض الحسنه خلاصه هر زمینه ای که نیاز باشد ورود پیدا می کنند و در مبارزه با ویروس کرونا هم انصافا سنگ تمام گذاشتند.
وی افزود: در قضیه مقابله با شیوع ویروس کرونا بسیجیان ۵۰ شبانه روز کامل ایست و بازرسی داشتند بیش از یک ماه به طور مستمرو بعد نوبتی به ضد عفونی و گندزدایی معابر و کوچه ها پرداختند.
وی ادامه داد: یک اکیپ ثابت با مدیریت حاج آقا هاشم زاده و بسیجیان عزیزی که همراه وی بودند یک ماه به طور مستمر در بخش کرونایی بیمارستان نمره دو حضور داشتند و به خدمات رسانی درزمینه گندزدایی وضدعفونی می پرداختند.
رحیمی حسینی مطرح کرد: در بخش تغسیل و تدفین فوت شدگان که مسئولیت کامل آن با سپاه و بسیج بود بسیجیان درشرایط بسیار سخت و طاقت فرسا حضور پیدا کردند و کار مجاهدت به معنای واقعی را انجام دادند.

فرمانده سپاه پاسداران مسجدسلیمان اظهارکرد:حضرتآقا فرموند مالک اشتر الگوی فرمانده هان نیروهای مسلح باشد و بسیج به عنوان یکی از یگان های نیروهای مسلح این جشنواره را در سازمان بسیج کشور طراحی کردند که ما و شما به ابعاد فکری ؛ بصیرتی و سیاسی مالک توجه کنیم و دست پیدا کنیم.
وی گفت: وقتی به عملکرد شما بسیجیان نگاه کنیم می بینیم که واقعا پا به رکاب بودید و امروز هم به تاسی از مالک اشتر که به لحاظ ولایت مداری؛ بصیرت امام فهمی و موقعیت شناسی در زمان خود بی نظیر بود امروز بیشتر از گذشته می طلبد که من و شما بیشتر از گذشته در این عرصه ها پیش قدم شویم .
در ادامه جناب سرهنگ حاجتی معاونت هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان ضمن گرامیداشت این ایام دربخشی از سخنان خود اظهار کرد: این اقتداری که امروز داریم مدیون خون شهدایی هستیم که از اقصی نقاط مختلف محروم این شهرو کشور راهی جبهه ها شدند و جان خود را فدوی اسلام و ولایت کردند ؛ در اصل این شهدا دل بزرگی داشتند.
وی گفت: دنیای غرب امروز دنیای فساد و برهنگی و پرنو است که جنس دختر را سرمایه های برای کسب مادیات می دانند اما در جمهوری اسلامی ایران آن هایی که اهل خدا هستند و ترس از آخرت دارند این جنس را از جنس مادر و خواهر خود می دانند و دنبال گناه نمی روند و در واقع این مدینه فاضله

می شود...
حاجتی ادامه داد: در زمان امیرالمومنین (ع) مالک کسی بود که بصیرت داشت شهدا هم به تاسی از مالک پشت ولایت ایستادند و یک به یک جان خود را که ارزشمند تر از هرچیزی بود تقدیم اسلام کردند.
وی افزود: امروز بعد از گذشت ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی اگر دشمن بخواهد غلطی کند همین جوانی که به ظاهر تیپش با بقیه متفاوت است برای ولایتش در مقابل دشمن سینه ستبر می کند.
حاجتی بیان کرد: مالک بود یعنی تطمیع نشدن فرمانده ؛ یعنی گوش به فرمان ولایت باشیم اگر مالک باشیم به اسلام آسیبی نخواهد رسید مالک اشتر یعنی خوب بودن یعنی اینکه معضلات و آسیب های فضای مجازی روی شما اثر نگذارد.
وی مطرح کرد: محبت و کمک مومنانه شما در مسجدسلیمان بی نظیر است اشراف یعنی همین یعنی فرمانده بتواند خوب تصمیم بگیرد اشراف یعنی تیز هوش بودن و مالک بودن برای رهبر و ولایت،یعنی از شهدا طلب استمداد و کمک کنیم..

حاجتی ادامه داد: ولایت امیدش به اشراف و فرماندهی ماست اگر در فضای مجازی دشمن توطئه کردند که رهبری و ولایت را تخریب کند شما جواب محکمی بدهید اگر دشمن گفت اعدام نکنید شما بگویید اعدام کنید.
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان عنوان کرد: آن ها
یی که مسئول می شوند اما با این عنوان دست به دزدی می زنند مسئول نیستند این ها اشخاص
بیمار هستند.
وی افزود: شما با تشکیل کارگروه های قوی در فضای مجازی به منابع قوی وصل شوید تا با جواب دادن صحیح در مقابلشان بایستید.
حاجتی گفت: مالک بودن به سن و سال نیست مالک می تواند همچون شهید بهنام محمدی یک نوجوان ۱۳ ساله باشد یا مانند شهید کیامرث رشیدی یک جوان ۱۸ ، ۱۹ ساله ....

وی گفت: باید برای این جوانان و نوجوانان برنامه داشت که گرفتار معضلات و آسیب های اجتماعی نشوند این بچه ها اگر در مسیر خدا قرارگرفتند و از شهدا الگو بگیرند حتما در زندگی شان موفق می شوند...

 

در حاشیه در این برنامه نمایشگاهی از هنرهای دستی و اشتغال خانگی و دستاوردهای پایگاه های مقاومت بسیج حوزه حضرت فاطمه (س) برگزارشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها