مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) درگفت و گو با بسیج :
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجادعلیه السلام هرمزگان گفت: اتحاد بین مذاهب شیعه، سنی و ادیان دیگر از مهم‌ترین دستاورد مقاومت اسلامی است.
کد خبر: ۹۲۶۵۹۴۵
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶

حجت الاسلام والمسلمین موسی پولادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد علیه السلام درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان ، اظهارداشت: مقاومت اسلامی باعث شده است امروز رؤیای نیل تا فرات رژیم صهیونیسم محقق نشود وخودشان را محصور بین دیوار بتونی کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجادعلیه السلام هرمزگان افزود: یکی از دستاورد‌های مقاومت این است که صهیونیست‌ها در این ۷۰ سال به اهداف خود دست نیافته اند.

وی گفت: امروز اگر فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، عربستان و مرز‌های جغرافیایی کشور‌های اسلامی وجود دارد همگی به برکت مقاومت اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین موسی پولادی تصریح کرد :مهم‌ترین دستاورد مقاومت، ایجاد مانع اساسی در برابر پروژه‌های صهیونیستی است وموفقیت مقاومت، در تحمیل یک جنگ فرسایشی به دشمن است ،یعنی توانسته برنامه‌ی اصلی رژیم صهیونیستی را که سیطره بر کلِّ منطقه بود، به شکست بکشاند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه استان هرمزگان یاد آورشد :در مسیر مقاومت، باید بحق، از اصل مقاومت و سلحشورانی که در دوره‌های مختلف و از همان ابتدای اجرای پرده‌ی تأسیس رژیم صهیونیستی به مقاومت پرداختند و با تقدیم جان خود، پرچم مقاومت را برافراشته نگاه داشته و نسل به نسل آن را منتقل کردندتکریم و تجلیل نمود.

حجت الاسلام و المسلمین موسی پولادی درادامه خاطرنشان کرد :قهرمان اصلی جنگهای غزّه، ملّت سلحشور و مقاومی است که باوجود تحمّل چندین سال محاصره‌ی اقتصادی، امّا با اتّکاء به قدرت ایمان، همچنان از این قلعه دفاع می کند .

ارسال نظرات