خبرهای داغ:
مسئول شبکه جوانان رضوی استان همدان:

هدف از جشن‌های زیر سایه خورشید جریان‌سازی و ترویج فرهنگ رضوی در جامعه است

مسئول شبکه جوانان رضوی استان همدان با بیان اینکه در شبکه جوانان رضوی (شجر) از همه اقشار حضور دارند، گفت: هدف شبکه جوانان رضوی از برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید جریان‌سازی و ترویج فرهنگ رضوی در جامعه است.
کد خبر: ۹۲۶۵۹۶۷
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷

هدف از جشن‌های زیر سایه خورشید جریان‌سازی و ترویج فرهنگ رضوی در جامعه استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رضا مرتضایی با حضور در دفتر خبرگزاری بسیج استان همدان ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: این دیدار به بهانه روز خبرنگار و برای عرض خدا قوت به خبرنگاران به ویژه خبرنگاران خبرگزاری بسیج است.

وی ضمن تقدیر از زحمات خبرنگاران به خصوص در پوشش برنامه زیر سایه‌های خورشید امسال که در شرایط کرونایی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، افزود: امید است پاسخ این زحمات را از امام رضا(ع) بگیرید و در زندگی شما برکت و عنایت این امام بزرگوار جاری و ساری باشد.

مسئول شبکه جوانان رضوی استان همدان با بیان اینکه در شبکه جوانان رضوی (شجر) از همه اقشار حضور دارند، گفت: همه ما حول محور امام رضا(ع) جمع هستیم و کار انجام می‌دهیم و امیدواریم مثمرثمر واقع شویم و یک حرکت امام رضایی شکل بگیرد.

وی ادامه داد: هدف شبکه جوانان رضوی از برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید جریان‌سازی و ترویج فرهنگ رضوی در جامعه است.

* برنامه‌هایی که با نام ائمه(ع) گره خورده پر خیر و برکت و اثرگذار است

سرپرست خبرگزاری بسیج استان همدان نیز در ادامه ضمن تقدیر از حضور مسئول شبکه جوانان رضوی استان همدان، ابراز داشت: برنامه‌هایی که با نام ائمه(ع) گره خورده است پر خیر و برکت و اثرگذار است.

مریم صابری یگانه با اشاره به استقبال خبرنگاران برای پوشش برنامه‌های زیر سایه خورشید گفت: امسال به دلیل ویروس کرونا امکان حضور خبرنگاران و عکاسان نبود اما با همکاری عوامل اجرایی برنامه پوشش رسانه‌ای خوبی صورت گرفت.

وی عنوان کرد: امید است این ارتباط با خبرنگاران و اصحاب رسانه در طول سال و در برگزاری برنامه‌های مختلف به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات