خبرهای داغ:

انجام كارهای خیر، آرامش و امید را به جامعه منتقل می‌كند

نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس با اشاره به سنت حسنه اهدای جهیزیه میان زوج‌های جوان گفت:‌ انجام كارهای خیر و نیك‌اندیشانه آرامش و روحیه امید را به جامعه تزریق می‌كند.
کد خبر: ۹۲۶۵۹۹۱
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲

آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس  در مراسم اهدای یك هزار سری جهیزیه به زوج‌های جوان استان فارس در قالب طرح سراسری احسان علوی و استمرار كمك‌های مؤمنانه كه به‌همت قرارگاه امنیتی ـ اجتماعی احمدبن موسی(ع) سپاه فجر برگزار شد، با بیان اینكه انجام كارهای خیر و نیك‌اندیشانه آرامش و روحیه امید را به جامعه تزریق می‌كند، بر لزوم تداوم چنین حركت‌هایی تأكید كرد.

وی تصریح کرد: از قدیم رسمی در جامعه ما بوده است كه برگرفته از سنت اهل بیت(ع) است و آن این است كه در مراسم عروسی‌ها شادباش به زوج جوان اهدا می‌شود.

آیت‌الله دژكام توزیع یك هزار سری جهیزیه به زوج‌های جوان را یك شادباش به آنان دانست و افزود: به مردم و مسؤلانی كه پایبند به ارزش‌های انسانی و اخلاقی هستند و در چنین امورات خیری مشاركت دارند، افتخار می‌كنیم. ارزش چنین كارهایی به دلیل مسائل مادی نیست كه در جای خود ارزشمند است اما ارزش اصلی آن حس معنوی و آرامش روحی است كه در جامعه ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد:‌ اهدای جهیزیه موجب می‌شود كه زوج‌های جوان در جامعه احساس كنند كه حامی و پشتیبان دارند و همه كسانی كه در این كارهای نیك مشاركت دارند، از حس معنوی ارزشمندی بهره‌مند می‌شوند. امروز نیز كسانی كه به خانه بخت می‌روند باید این فرهنگ انجام كارهای خیر و كمك به هم‌نوع را به نسل‌های خود منتقل كنند زیرا اگر ما پیرو علی(ع) هستیم باید به ارزش‌های اسلامی و اخلاقی پایبند باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها