چرخ اقتصاد کشور با وجود تحریم‌های ظالمانه استکبار می‌چرخد

معاون سیاسی استاندار لرستان گفت: با وجود تحریم‌های ظالمانه استکبار علیه این مملکت چرخ اقتصاد می‌چرخد و شاهد بهره برداری از پروژه‌ها هستیم.
کد خبر: ۹۲۶۶۰۲۳
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمود ثمینی امروز در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری بروجرد در محل فرمانداری بروجرد گفت: اگر امروز پروردگار به مدیران توفیق خدمت در هر پست و مقامی داده است باید قدردان آن باشیم.

وی با بیان اینکه بالاترین انجام وظیفه خدمت به مردم است، تصریح کرد: باید از این فرصت استفاده کنیم و برای آن به خوبی برنامه ریزی کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان ادامه داد: شرایط کشور به گونه‌ای است که مضیقه مالی وجود دارد و شرایط بسیار سختی است؛ امید است با رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری که هدایتگر مسلمین جهان است و گره گشای واقعی بوده‌اند، شاهد بهبود وضعیت باشیم.

ثمینی افزود: مسئولان و مردم تابع رهبری بوده‌اند و با وجود تحریم‌های ظالمانه استکبار علیه این مملکت چرخ اقتصاد می چرخد به طوری که در این شرایط شاهد به بهره برداری رسیدن پروژه‌ها در استان هستیم.

وی با بیان اینکه دولت، مسئولان و مدیران در این شرایط سخت دلسوزانه با تمام وجود تنگناها خدمت می‌کنند، تاکید کرد: مردم ایران نیز دلاورانه، دلسوزانه، نجیب و شجاع همواره پیرو ولایت و مستحق خدمت هستند که برای خدمت به مردم نباید وقت شناخت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان ادامه داد: در انقلاب اسلامی و در هشت سال دفاع مقدس با انفاس قدسی امام راحل (ره) و بسیجیان و خانواده آنها نگذاشتیم یک وجب از خاک ایران در اختیار دشمن قرار بگیرد.

به گفته ثمینی، روشنگری و فهیم بودن مردم و بصیرت آنها باعث شد این انقلاب و نظام روز به روز مستحکم شود.

وی یادآور شد: مردم در تمام صحنه‌ها حضور داشتند به طوری که امروز کشور در حوزه فناوری جزو اولین کشورهای دنیا است.

ارسال نظرات