در شبانه روز گذشته ۶ نفر بر اثر بیماری کرونا در استان البرز فوت کردند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: 85 بیمار جدید از روز گذشته تا امروز چهارشنبه ۲۲ با علائم کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند.
کد خبر: ۹۲۶۶۰۲۶
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، دکتر حسین کریم اظهار داشت: مجموع کل موارد بستری شامل (قطعی ، محتمل و مشکوک) از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز ۱۳ هزارو ۸۰۷ نفر بوده که از این تعداد ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر مورد قطعی مثبت و بستری بوده اند.
کریم با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۵۳۳ نفر شامل موارد ( قطعی ، محتمل و مشکوک ) در مراکز درمانی بستری هستند، افزود: از این تعداد ۲۱۸ نفر بیمار قطعی کووید 19 هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان عنوان کرد: تعداد ۵۷۴ نفر در ۲۴ساعت گذشته به صورت سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی استان با علائم مشکوک مراجعه کردنند و ۸۵ مورد در بیمارستان ها بستری شدنند.
کریم با اشاره به اینکه تعداد ۱۱۳ بیمار بستری شده جوان و پایین تر از سن 50 هستند، تصریح کرد : تعداد بیماران بستری شده بد حال در ۲۴ ساعته گذشته به ۱۲۵ نفر رسید.
وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۶ بیمار کووید 19 جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۸۲۰ نفر رسید .
کریم در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۲ هزار و ۴۳۷ نفر از مراکز درمانی ترخیص و طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۰ نفر از مراکز درمانی ترخیص شدنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها