خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام حسن(ع) قزوین

تبیین برنامه های سپاه امام حسن(ع) قزوین در ایام ماه محرم

سرهنگ حیدری گفت: مراسم عزاداری امام حسین(ع) در دهه اول محرم، هر روز در دو وعده با حفظ دستورالعمل های بهداشتی در سپاه قزوین برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۶۶۰۴۶
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸

سرهنگ پاسدار علیرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، با اشاره به نحوه برگزاری مراسم ماه محرم در سپاه امام حسن(ع) بیان کرد: علیرغم محدودیت های پیش آمده در جهان و افزایش حساسیت منافقین و دشمنان انقلاب نسبت به عدم برگزاری مراسمات ماه محرم، امسال سپاه استان در نظر دارد که با شور و شعور بیشتری این مراسم را برگزار نماید.

وی گفت: به فرمایش امام راحل این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است و برهمین اساس ما هم باید به فرمان امام(ره) عمل کنیم و در شرایط حاد حاکم بر جهان به دلیل شیوع بیماری کرونا، با حفظ دستورالعمل های بهداشتی مراسمی در شأن مجالس اباعبدااله الحسین(ع) برگزار نماییم.

سرهنگ حیدری در ادامه اظهار کرد: سپاه قزوین، امسال با همکاری هیئت رزمندگان اسلام استان قزوین و حفظ پروتکل های سازمان بهداشت جهانی و ایران، در صدد برگزاری این مراسم بوده و امیدواریم این اقدام، کار ماندگاری در کارنامه عملکرد سپاه باشد.

فرمانده سپاه امام حسن(ع) در پایان با اشاره به این که این مراسم باید با شکوه برگزار گردد گفت: این مراسم هر روز با حضور مداحان اهل بیت در دهه اول محرم در محل صبحگاه سپاه امام حسن(ع) در دو وعده صبح از ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح و شب ها ساعت ۲۱ برگزار خواهد شد.

 

5002

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار