به همت ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر مشهد صورت گرفت؛

توزیع بیش از 5 هزار بسته معیشتی و ۸ هزار پرس غذای گرم به همت بسیجیان

دومین مرحله رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه درناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر با توزیع بیش از ۵ هزار بسته معیشتی و ۸ هزار پرس غذای گرم در چوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۶۰۵۰
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳
 سرهنگ پاسدار کوکبی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت (عید قربان تا غدیر) به همت بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر مرحله دوم رزمایش مساوات و کمک مؤمنانه آغاز شد و بیش از توزیع ۵۰۰۰ بسته غذایی شامل برنج، گوشت، مرغ منجمد، ماکارونی، خرما، پنیر، روغن، رب، حبوبات، سویا، نان، قند و مواد شوینده و بهداشتی شامل صابون وماسک به ارزش هشت میلیارد ریال و ۸۰۰۰ پرس غذای گرم در بین اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا و محرومین حاشیه شهر توزیع شد.

وی گفت: در راستای فرمان تاریخی مقام معظم رهبری در اجرای رزمایش و طرح مواسات و کمک مومنانه بسیجیان و خیرین ناحیه مالک اشتر مشهد نیز به این فرمان لبیک گفتند و این رزمایش در دو مرحله تاکنون اجرایی گردیده است.

فرمانده سپاه ناحیه مالک اشتر عنوان داشت: این برنامه در تمامی پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج به صورت خود جوش در حال برگزاری است.

کوکبی در ادامه افزود: در بستر مواجهه با بیماری کرونا این مشکل و آسیب تبدیل به فرصتی گرانب‌ها گردیده و بسیج با تمام توان در طرح‌های ضد عفونی معابر و اماکن و نیز تولید ماسک و لباس‌های بیمارستانی فعالیت کرد و هم اکنون نیز در رزمایش کمک مومنانه تا این لحظه بسیجیان این ناحیه حدود ۵۰۰۰۰ بسته معیشتی تهیه و توزیع کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر مشهد با تاکید بر ادامه رزمایش مساوات و کمک‌های مؤمنانه در طول دهه اول محرم و دهه آخر ماه سفر، به اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا و مشاغل آسیب دیده و نیازمندان خبر داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار