خبرهای داغ:
مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود از افتتاح ۲۰ پروژه عمرانی برق‌رسانی این شهرستان در هفته دولت سال جاری با اعتبار ۷۷ میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۶۲۱۷
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جمال فرخ‌زاده در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۲۰ پروژه عمرانی برق‌رسانی شهرستان شاهرود در هفته دولت سال جاری با اعتبار ۷۷ میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال افتتاح می‌شود.
وی افزود: پروژه احداث ۱۲ پست هوایی به ظرفیت دو هزار و ۳۷۵ کیلوولت آمپر در مناطق مختلف شهرستان با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: پروژه کابل‌کشی زمینی فشار متوسط به طول ۸۰۰ متر به‌منظور تأمین برق پست زمینی ارگ بسطام با هزینه سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در هفته دولت امسال افتتاح خواهد شد.
مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود به سه پروژه احداث و بهسازی سه هزار و ۲۵۸ متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف و نصب ۱۰ ایستگاه هوایی توزیع برق با ظرفیت ۶۹۵ کیلوولت آمپر به مبلغ ۲۳ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال اشاره کرد و گفت: پروژه بهینه‌سازی ۱۱ دستگاه پست هوایی توزیع برق با هزینه چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، ازجمله پروژه‌های قابل‌افتتاح در هفته دولت سال جاری است.
فرخ‌زاده با بیان این‌که پروژه نصب ۲۰ دستگاه تابلو هوشمند قابل قطع و وصل از راه دور مشترکان چاه آب کشاورزی با اعتبار دو میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال افتتاح خواهد شد، ادامه داد: پنج پروژه برقراری ۱۰ هزار و ۴۲۷ متر شبکه توزیع برق به مبلغ ۲۲ میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال، از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری مربوط به این شهرستان هستند.
وی با ابراز این‌که سه پروژه روشنایی معابر مقابل دانشگاه صنعتی، خیابان بینش و بلوار‌های دکتر حسابی و خاوران و متقاضیان کوچه ۳۵ شهرک شهید بهشتی با هزینه پنج میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال، ازجمله پروژه‌های قابل‌افتتاح هستند، تصریح کرد: دو پروژه نصب سه دستگاه سکسیونر کنترل از راه دور بر روی فیدر‌های خارتوران بیارجمند و چهل دختر با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۳ میلیون ریال افتتاح می‌شوند.
مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود با عنوان این‌که دو پروژه تبدیل ۴۵۰ متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در خیابان امام رضا (ع) و روستای زرگر با هزینه یک میلیارد و ۴۲۶ میلیون ریال بهره‌برداری خواهند شد خاطرنشان کرد: پروژه اصلاح و جابه‌جایی یک هزار و ۹۸۹ متر شبکه فشار متوسط ورودی روستای میقان به مبلغ یک میلیارد و ۵۶۸ میلیون ریال، از زمره پروژه‌های قابل‌افتتاح به شمار می‌رود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها