خبرهای داغ:
مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با اشاره به اهمیت انتقال ارزش‌های دوران حماسه و ایثار به نسل جوان گفت: ایجاد و اجرای شیوه‌های آموزشی جدید برای تبیین فرهنگ دفاع مقدس در بین دانشجویان از برنامه‌های اولویت‌دار اداره‌کل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس فارس است.
کد خبر: ۹۲۶۶۲۲۱
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰

سعید كوشكی جهرمی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس عصر چهارشنبه، ۲۲ مردادماه در نشست شورای آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان که به‌منظور برنامه‌ریزی در راستای اجرای آموزش دفاع مقدس به دانشجویان در دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید باهنر برگزار شد، با قدردانی از فعالیت‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس در راستای توجه و اشاعه برنامه‌های فرهنگ ایثار و شهادت گفت: رشته‌های فنی موجود در دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای از جمله گرافیک و کامپیوتر از رشته‌هایی هستند که در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس می‌توان از ظرففیت دانشجویان بهره برد و در این زمینه نیز آماده میزبانی و اجرای طرح کارآموزی دانشجویان هستیم.

وی به اولویت‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشرارزش‌‎های دفاع مقدس استان در آموزش اشاره کرد و گفت: اجرای شیوه‌های آموزشی جدید برای تببین فرهنگ دفاع مقدس در بین دانشجویان از برنامه‌های اولویت‌دار اداره‌کل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس فارس است.

كوشكی بیان کرد: یکی از برنامه‌های دیگر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس صدور گواهی تدریس برای اساتیدی است که دروس دفاع مقدس را در مراکز آموزش عالی و دانشگاهی تدریس می‌کنند.

مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس اظهار کرد: درخواست ما از تمام دانشگاه‌ها این است که بدون تأیید صلاحیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اجازه تدریس به اساتید را در دروس مرتبط با دفاع مقدس ندهند.

وی به افتتاح نمایشگاه دائمیدفاع مقدس درحفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس فارس اشاره کرد و گفت: در این مرکز نیز آماده میزبانی از دانشجویان و دانش‌آموزان برای برگزاری اردوهای نیم روزه جهت آشنایی عملی با تاریخ دفاع مقدس هستیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس با تأکید بر اینکه باید کاری کرد که آموزش‌های دفاع مقدس عمق وجود جوانان را سیراب کند، ادامه داد: در بخش شبهه‌شناسی و پاسخ به شبهات برای دانشجویان و استادان نیز آماده تا ابهام‌های موجود را پاسخ دهیم.

کوشکی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برخی کتاب‌های دفاع مقدس تا ۳۰۰ بار منتشر شده است، گفت: این موضوع نشان از اهمیت دفاع مقدس و استقبال اقشار مختلف مردم دارد.

وی همچنین با اشاره به چهل سالگی دفاع مقدس تأكید كرد: باید هر آنچه در توان نهادها و ارگان‌های مختلف و به ویژه دانشگاه‌ها است برای برگزاری باشکوه تر این هفته برنامه‌ریزی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها