خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه خوزستان:

اهدای خون یک صدقه جاریه است

معاون هماهنگ کننده سپاه استان خوزستان گفت : یک نفر با اهدای خون. تو در یک جایی در این کره خاکی در ایران زنده می ماند و باور کنید خداوند خون تو را در مقابل این کار صدقه جاریه قرار می دهد.
کد خبر: ۹۲۶۶۲۳۸
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸

با توجه به شیوع ویروس کرونا اقشار مختلفی از جامعه از جهات مختلف اقتصادی اجتماعی و بهداشتی دچار اسیب و خسارت هایی شدند که می طلبید خیرین و نیروهای مردمی برای جبران این خسارات ورود کنند مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) بارها و بارها در بیانات و سخنرانی های مختلف خود از مردم و نهادهای مختلف برای طرح همدلی و کمک مومنانه به این اقشار حضور میدانی داشته باشند.

کمک مومنانه با توجه به نوع اسیبی که هر قشری در این قضیه می بیند متفاوت استو هرکسی با توجه به وسعش به فرمان مقام معظم رهبری لبیک در این مسیر گفت گاهی تهیه و توزیع بسته معیشتی یا لوازم ضروری منزل ؛ بخشیدن اجاره بهای خانه یا مغازه ؛ پرداخت بدهی افراد نیازمند ؛ و فراتر کمک به ایجاد اشتغال و حمایت از آن محسوب می شود در این بین کسانی هم هستند که از نظر جانی در حال اسیب دیدن هستند و نیاز به حضور جهادی مردم برای این کار است.
مبتلایان به انواع بیمارای های خونی از مظلوم ترین قشری هستند که تنها کمک مومنانه ای که باعث ادامه حیات دوباره آن ها می شود اهدای خون است این بیماران نیازمند لبیک دوباره شما مردم به فرمان مقام معظم رهبری (مدظلله العالی ) در بحث کمک مومنانه است تاسفانه با توجه به شیوع این ویروس حضور افراد در سازمان انتقال خون کاهش پیدا کرده و بسیار از همشهریانمان هستند به علت کمبود گروه های خونی در حال دست و پنجه نرم کردن با مرگ برای نجات زندگی خود هستند
معاونت هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان در جشنواره مالک اشتر شهرستان مسجدسلیمان که چندی پیش در شهرستان مسجدسلیمان برگزارشده بود در جمع بسیجیان این شهرستان اظهار کرد: بسیج یعنی گوش به فرمان ولایت بودن یعنی پای کار بودن الان انتقال خون؛ خون می‌خواهد؛ مرد و مردانه خواهران و برادران تا بیست و ششم این ماه برای خون دادن واردمیدان شوند و خون بدهند.
وی گفت: شما با صرف ده دقیقه زمان و اهدای ۵۰۰ سی سی خون ؛ علاوه بر اینکه باعث دفع سموم از بدن و ایجاد یک جریان تازه در مسیر خونتان می شوید از طرف دیگر مزد خود را ز خدا می گیری و سودت را کردی !!...
حاجتی افزود: چرا که یک نفر با اهدای خون تو در یک جایی در این کره خاکی در ایران زنده می ماندو لاور کنید خداوند خون تو را در مقابل این کار صدقه جاریه قرار می دهد.
به گزارش خبرگزاری بسیج مسجدسلیمان بر این اساس از همه بسیجیان و اقشار مختلف مردم دعوت می شود از فردا صبح در ساعات اداری با حضور جهادی خود در سازمان انتقال خون شانس خود را برای بخشیدن یک زندگی به بیمار ان خونی امتحان کنند و آن را به عنوان یک صدقه جاریه در کارنامه زندگی خود ثبت کنند.
افراد با حضور در این مکان پس از انجام تست به ان ها اعلام میشود که توانایی اهدای خون را دارند یا خیر سپس کار اهدای خون را انجام می دهند.
انتطار است که همشهریان و افراد نوع دوست پیرو حف معاونت هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان تا ۲۶ این ماه حضور حداکثری در این مکان جهت اهدای خون داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار