خبرهای داغ:
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس از برگزاری آزمون تفسیر عمومی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف فردا همزمان با سراسر كشور در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۶۲۵۴
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس از برگزاری آزمون تفسیر عمومی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در این استان خبر داد و گفت: این آزمون فردا، ۲۴ مردادماه همزمان با سراسر كشور برگزار خواهد شد.

وی، زمان برگزاری این آزمون را ساعت ۹:۳۰ صبح اعلام كرد و گفت: این آزمون دارای ۴۰ سؤال تستی و ۲ سؤال تشریحی است و متسابقان ۵۰ دقیقه مهلت پاسخ‌گویی به سؤالات را دارند.

جلالی با بیان اینكه این مرحله استانی آزمون تفسیر عمومی قرآن از مسابقات سراسری قرآن اوقاف است، گفت: زمان برگزاری مرحله كشوری نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف فارس اظهار كرد: این آزمون در ۷ منطقه استان فارس و با مشاركت ۲۰۰ نفر برگزار خواهد شد كه از این تعداد ۱۵۰ نفر بانو و ۵۰ نفر آقایان هستند.

وی ادامه داد: این آزمون در شهرستان شیراز در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) با مشاركت ۶۵ نفر، گراش در دارالقرآن فاطمیون با مشاركت ۴۰ نفر، فسا در حرم مطهر امامزاده شاهزاده قاسم(ع) با مشاركت ۳۳ نفر، كازرون در اداره اوقاف با مشاركت ۲۳ نفر، آباده در دارالقرآن نور با مشاركت ۱۴ نفر، ممسنی در بیت‌الاحزان با مشاركت ۱۴ نفر و استهبان در حرم امامزاده پیرمراد(ع) با مشاركت ۱۱ نفر برگزار خواهد شد.

جلالی یادآور شد: منبع آزمون تفسیر عمومی قرآن در مرحله استانی در این دوره از مسابقات از سوره مریم تفسیر نمونه آیت‌الله‌العظمی مكارم شیرازی انتخاب شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها