خبرهای داغ:
فعال فرهنگی مسجد ابوالفضل(ع) همدان در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد
یکی از فعالان فرهنگی مسجد ابوالفضل(ع) همدان گفت: در پی بروز بیماری کرونا با همت مجموعه فرهنگی مسجد ابوالفضل(ع) منطقه حصار امام خمینی(ره) همدان و تعدادی از خیرین شهر ۴۵۰ بسته کمک معیشتی به ارزش بیش از ۲۵ میلیون تومان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۶۶۲۹۲
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶

توزیع ۴۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۵ میلیون تومان در منطقه حصار همدانمحمدجواد حضرتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: با آغاز موج کرونا در کشور مجموعه فرهنگی مسجد ابوالفضل(ع) منطقه حصار امام خمینی(ره) با همکاری هنرستان خورشیدپور، معاونت اجتماعی سپاه همدان و همچنین پایگاه مقاومت نجف اشرف و شهرداری همدان، اقدام به تولید بیش از ۱۸ هزار عدد ماسک ۳ لایه و توزیع در بین نیازمندان منطقه محروم حصار امام خمینی(ره)، اسلامشهر و کوی کوثر شد.

وی افزود: این اقدام با حضور بیش از ۴۰ نفر از بانوان به صورت جهادی انجام شد و حدود ۲ هزار و ۵۰۰ بطری مواد ضدعفونی‌کننده تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

این فعال فرهنگی تصریح کرد: در پی بروز این بیماری با همت این مجموعه فرهنگی و تعدادی از خیرین شهر، تهیه و توزیع بیش از ۳ هزار پرس غذای گرم در میان نیازمندان منطقه در دستور کار قرار گرفت و با پیگیری دوستان حدود ۴۵۰ بسته کمک معیشتی به ارزش بیش از ۲۵ میلیون تومان تهیه و در بین نیازمندان در فواصل مختلف توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: این مجموعه همچنین در جشن میلاد ائمه (ع) و اعیاد غدیر فعال بوده و برنامه‌هایی همچون کاروان شادی، اجرای سرود، استندآپ کمدی و ... را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات