خبرهای داغ:
مسئول تربیت بدنی سپاه انصار الحسین(ع) همدان خبر داد
مسئول تربیت بدنی سپاه انصار الحسین(ع) همدان با اشاره به بهره‌برداری از 15 سالن فرهنگی ورزشی سپاه و بسیج و اضافه شدن به فضاهای ورزشی استان، گفت: در پی شیوع ویروس کرونا  تعدادی از این سالن‌ها برای تولید ماسک و جمع‌آوری کمک‌های مومنانه مورد استفاده قرار گرفت.
کد خبر: ۹۲۶۶۳۴۹
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰

بهره‌برداری از 15 سالن فرهنگی ورزشی سپاه و بسیج در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا کرمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پایگاه‌های مقاومت بسیج در استان همدان می‌توانند ظرفیت قابل توجهی برای توسعه و گسترش ورزش در بین هیات‌های ورزشی ایجاد کنند و تمام ظرفیت ورزش بسیج برای گسترش این امر در اختیار ادارات ورزش در سطح استان قرار خواهد داد.

وی افزود: تغییر سبک زندگی و گسترش زندگی ماشینی و فقر حرکتی در بین آحاد جامعه و همچنین شیوع ویروس کرونا باعث ایجاد ناراحتی‌ها و بیماری مختلف در سطح جامعه شده است و ورزش تنها عاملی است که می‌تواند به تامین سلامت افراد و ایجاد شور و نشاط در جامعه کمک کند.

مسئول تربیت بدنی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به اهمیت ورزش در جامعه کنونی عنوان کرد: ورزش پدیده‌ای است همگانی که با گسترش آن مردم و قشرهای گوناگون یک جامعه از فواید آن بهره‌مند می‌شوند و با توسعه آن در بین اقشار مختلف جامعه، هزینه‌های درمانی و دارویی کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به تمایل پایگاه مقاومت بسیج برای گسترش ورزش به خصوص ورزش‌های همگانی و بومی و محلی عنوان کرد: در استان همدان بیش از یک هزار پایگاه مقاومت خواهر و برادر وجود دارد که  استفاده از ظرفیت آنها می‌تواند تحول عظیمی در ورزش استان همدان ایجاد کند که این امر در همکاری برخی از هیات‌های ورزشی مانند دو و میدانی، تیراندازی، جودو، کاراته، ووشو و ورزش همگانی صورت گرفته است.

کرمی عنوان کرد: خوشبختانه با تلاش خوب مسئولین  تربیت بدنی پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج و همچنین مسئولین تربیت بدنی نواحی و در خواست و استقبال بالای روستایان توانستیم ورزش‌های بومی و محلی، همگانی و پیاده‌روی‌های خانوادگی را در بسیاری از روستاهای استان همدان فعال کنیم.

وی با اشاره به تلاش ورزش بسیج  برای استعدادیابی در رشته‌های مختلف بیان کرد: از سال 89 در رشته‌های جودو، دو میدانی، تیراندازی، کاراته و ووشو فراخوانی‌های مختلف استعدادیابی صورت گرفت که نتایج آن منجر به کسب عناوین مختلفی آسیایی، کشوری و استانی توسط ورزشکاران  بسیجی همدان شد.

مسئول تربیت بدنی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های دانش افزایی و بروزرسانی و ارتقاء  داوران و مربیان بسیجی از دیگر اقدامات ورزش بسیج در استان بوده است.

وی با اشاره به سالن‌های چند منظوره 9 دی و رزمی صالحین، مطرح کرد: در حال حاضر 58 سالن فرهنگی ورزشی سپاه و بسیج در سطح استان همدان وجود دارد ودر راستای ترویج و ترغیب افراد به ورزش فعالیت می‌کنند.

کرمی با اشاره به بهره‌برداری از 15 سالن دیگر و اضافه شدن به فضاهای ورزشی استان، گفت: در پی شیوع ویروس کرونا  تعدادی از این سالن‌ها برای تولید ماسک و جمع‌آوری کمک‌های مومنانه مورد استفاده قرار گرفت و در صورت نیاز برای برگزاری آزمون سراسری در پایان مرداد ماه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات