خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی
دکتر محمدبیگی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته توانستیم با موافقت شورای برنامه‌ریزی شهر قزوین، ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل درمانگاه شهر معلم کلایه اختصاص دهیم.
کد خبر: ۹۲۶۶۴۰۱
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، دکتر فاطمه محمدبیگی در شورای اداری الموت شرقی در شهر معلم کلایه بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته توانستیم با موافقت شورای برنامه‌ریزی شهر قزوین، ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل درمانگاه شهر معلم کلایه اختصاص دهیم که ضرورت دارد مسئولان امر با پیگیری لازم زمینه استفاده از این اعتبار را در راستای ساخت و تکمیل درمانگاه این شهر فراهم کنند. 

 

وی گفت: در بازدید از دریاچه اوان شاهد وضعیت بغرنج آن بودیم، حال این دریاچه بیمار، بد است و باید طی جلسه محیط زیستی ویژه به وضعیت آن رسیدگی شود.

 

دکتر محمدبیگی اظهار کرد: با توجه به افزایش سرانه خانوارهای روستایی در حوزه گازرسانی که با پیگیری جدی از وزیر نفت توانستیم میزان آن را از 12 میلیون به 18 میلیون تومان افزایش دهیم، ضروری است مسئولان امر با کار جهادی به روند گازرسانی به روستاهای این منطقه سرعت دهند تا در پایان سال شاهد گرم شدن محیط خانه ها با گاز طبیعی باشیم.

 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها