خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ نشر و آثار دفاع مقدس:

چاپ ۵۰ جلد کتاب و جمع آوری ۴۰۰ هزار برگ سند از شهدا از سوی بنیاد حفظ آثار استان

مدیرکل حفظ نشر و آثار دفاع مقدس در بازدید از خبرگزاری بسیج به مناسبت روز خبرنگار گفت: بیش از ۵۰ جلد کتاب از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان منتشر و ۴۰۰ هزار برگ سند نیز جمع آوری شده است.
کد خبر: ۹۲۶۶۴۰۶
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، امیر سرتیپ دوم بهنام پیری در دیدار با مجموعه خبرگزاری بسیج به مناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: رسانه ها به عنوان بازوی توانمند انقلاب انتقال فرهنگ و ارزش ها را به نسل های حال و آینده رقم می زند. خبرگزاری بسیج با توجه به همنامی با سازمان بسیج، باتمام توان و روحیه جهادی در این مسیر گام برداشته و اخبار بسیار خوبی را که امید بخش هستند منتشر می کند.

 

وی با اشاره به ارزش کار خبری بیان کرد: رسالت کار خبر در دوران دفاع مقدس، سیل، زلزله و سایر بحران ها به وضوح مشخص و رسانه با توجه به دهکده جهانی و نقش فضای مجازی، سایبری بیش از گذشته بروز و ظهور دارد.

 

امیر پیری تصریح کرد: امسال با توجه به شرایط کرونا و کمبود بودجه در کار این سازمان خللی وارد نشده و بنیاد حفظ آثار توانست ۵۰ جلد کتاب چاپ و منتشر کند. در خصوص جمع آوری اسناد بیش از ۴۰۰ هزار برگ سند از شهدا جمع آوری گردیده است همچنین برای تربیت مدرس و اساتید گام های خوبی برداشته شده که 24 نفر با گرفتن مجوز در دانشگاه ها تدریس می کنند.

 

مدیرکل حفظ نشر و آثار دفاع مقدس اظهار داشت: این سازمان زیر نظر ستاد کل نیروهای مسلح فعالیت می کند که ترکیبی از نیروهای ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در کنار هم به تلاش و فعالیت مشغولند.

 

این مسوول ادامه داد: در ۳۲ نقطه استان ۷۲ شهید گمنام ثبت شده که در سازمان ها و مکان های مختلف طبق توافق با ستادکل خاکسپاری شدند و برای آنها المان ساخته شده که زیارتگاه عاشقان شهادت و شهدا است.

 

وی با اشاره به اهمیت کار فرهنگی و انتقال فرهنگ جهاد و شهادت گفت: در ابتدا برای باغ موزه دفاع مقدس در سال های گذشته بیش از ۳میلیارد تومان هزینه شده و طبق توافقات صورت گرفته بیش از ۱۰ میلیارد تومان تامین اعتبار صورت گرفته که شهرداری قزوین به عنوان حامی بخش زیادی از این کار را برعهده دارد و فعالیت ساخت آن برعهده بسیج سازندگی استان است و اگر اعتبارات بدون مشکل تامین شود تا ۲۲ بهمن سالجاری جهت بهره برداری و افتتاح آماده خواهد شد.

 

امیر پیری در پایان گفت: خبرگزاری بسیج به عنوان بازوی توانمند فرهنگ دفاع مقدس، جهادت و شهادت با انتشار اخبار فراوان توانسته نماد کار رسانه بسیجی را نمایش دهد.

 

۱۰۰۲/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار