خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود تاکید کرد:

تلاش کادر درمانی در مهار کرونا افتخاری برای کشور/تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام محرم

امام جمعه شاهرود گفت: پزشکان و پرستان و کادر درمان سربازان خط مقدم مقابله با بیماری کرونا هستند و تلاش مجدانه این عزیزان باعث موفقیت بزرگی در درمان و جلوگیری از افزایش بیماران گردیده که افتخار بزرگی برای کشور اسلامیمان شده است.
کد خبر: ۹۲۶۶۴۳۷
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر رضایی ریاست بیمارستان امام حسین علیه السلام به همراه دکتر ابراهیم نیا معاون توسعه و جمعی از مدیران بیمارستان امام حسین (ع) با امام جمعه شاهرود دیدار و با تقدیم لوح سپاس از زحمات مادی و معنوی حجت السلام عباس امینی تقدیر کردند.
در این دیدار دکتر رضایی از تلاش‌ها وحمایت‌های مادی و معنوی حجت الاسلام و المسلمین امینی در موج اول بیماری کرونا تقدیر و تشکر کردند.
رئیس بیمارستان امام حسین علیه السلام در این دیدار به تلاش بی وقفه همکاران بیمارستانی خود در خدمت رسانی به بیماران و دغدغه کادر درمان از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم و افزایش بیماران کرونایی و شروع موج دوم بیماری اشاره کردند.
حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی نیز ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی کادر درمان در درمان بیماران گفت: پزشکان و پرستان و کادر درمان سربازان خط مقدم مقابله با بیماری کرونا هستند و تلاش مجدانه این عزیزان باعث موفقیت بزرگی در درمان و جلوگیری از افزایش بیماران گردیده که افتخار بزرگی برای کشور اسلامیمان شده است.
در پایان امام جمعه شاهرود به تلاش‌های خود و همکاران شان در رعایت سختگیرانه و نظارت بر اجرای پروتکل‌های وزرات بهداشت در ایام محرم و صفر تاکید کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها