فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدشت گفت: به همت سپاه این ناحیه 1 هزار نفر از عشایر کوچرو ویزیت و 3 هزار دام سبک و سنگین واکسینه رایگان شدند.
کد خبر: ۹۲۶۶۵۹۴
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از پلدشت، یوسفی در تشریح اقدامات این ناحیه در ارائه خدمات به روستاییان و عشایر کوچرو، اظهار کرد: تیم پزشکی ناحیه مقاومت بسیج پلدشت در منطقه ییلاقی حضور یافتند و طی حضور یک روزه اکیب پزشکی در این منطقه ویزیت رایگان 1 هزار نفر از عشایر این ییلاق صورت گرفت.

این مسئول همچنین در ادامه با تاکید براینکه، علاوه بر حضور تیم پزشکی، تیم دامپزشکی نیز در این ییلاق حضور یافته و اقدام به بررسی وضعیت دام‌های عشایر پرداختند، افزود: 3 هزار راس دام سبک علیه بیماری آبله و شاربون واکسینه شد.

وی مهمترین هدف حضور سپاه در عرصه های متفاوت جامعه را رفع محرومیت، بررسی مشکلات مردم، سازندگی، تقویت بنیه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد و افزود: ضد عفونی و گند زدایی چادرهای عشایری و توزیع ماسک گوشه ای از اقدامات ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت در این روزهای کرونایی برای تسهیل زندگی عشایر کوچرو است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدشت ضمن اشاره به اینکه در ایام شیوع ویروس کرونا قرار گرفته‌ایم، اظهار کرد: بنابراین در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب رزمایش کمک مومنانه در استان اجرا شد، که همگام با سایر مناطق آذربایجان غربی، در پلدشت نیز به این مهم اهتمام ورزیدیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات