خبرهای داغ:
حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پیامی به اولین همایش بین المللی لشکر فاطمیون افغانستان، تصریح کردند: بی شک جبهه مقاومت افغانستان، جریان نوظهوری نیست. سال های دور در دفاع از خاک و وطن علیه اشغالگران و امروز در مجاهدت های لشکر فاطمیون برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) متبلور و متجلی گشته است.
کد خبر: ۹۲۶۶۶۲۳
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵

به گزارش سرویس بسیج طلاب و روحانیون خبرگزاری بسیج، حضرت آیت الله مکارم شیرازی، در پیامی به نخستین همایش بین المللی لشکر فاطمیون افغانستان که امشب در حرم مطهر رضوی  برگزار شد، تاکید کردند: جریان ضد اسلامی استکباری سعی دارند تا مسلمانان منطقه را با حربه قدیمی تفرقه و اختلاف به جان یکدیگر انداخته و با ایجاد فتنه، آشوب و جنگ، حبهه مقاومت را متزلزل کند.

مشروح پیام حضرت معظم له که در این همایش قرائت شد، بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قبل از هر چیزی تشکیل این مجلس باشکوه و مصادف بودن آن با روز مقاومت اسلامی را به همه شرکت کنندگان در این همایش تبریک می گویم.

امروزه جریان های ضد اسلامی و استکباری خصوصا آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی سعی دارند تا مسلمانان منطقه را با حربه قدیمی تفرقه و اختلاف، به جان یکدیگر انداخته و با ایجاد فتنه، آشوب و جنگ، حبهه مقاومت را متزلزل نماید و آنان را از مطالبه آرمان های اصیل اسلامی و مجاهدت در راه آن، باز داشته و سرمایه های آنان را چپاول و غارت کنند.

بی شک جبهه مقاومت افغانستان، جریان نوظهوری نیست. سال های دور در دفاع از خاک و وطن علیه اشغالگران و امروز در مجاهدت های لشکر فاطمیون برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) متبلور و متجلی گشته است.

شجاعت، استقامت و تلاش رزمندگانی غیور که در مبارزه با دشمن مرز و خاک و قومیت را نمی شناسند و هم دوش دیگر برادران ایمانی خود با اتحاد و همدلی، امت واحده ای شده اند و برای پاسداری و دفاع از فرهنگ فاطمی خوش درخشیده و با نثار جان خویش، شهدای بزرگی را به اسلام تقدیم کرده اند.

از خداوند متعال مسئلت دارم همه شهدای راه مقاومت، خصوصا شهدای افغانستانی و بالاخص سردار رشید این جبهه، حاج قاسم سلیمانی را با سید و سالار شهیدان حضرت الاعبدالله الحسین(ع) محشور فرماید و همه رزمندگان اسلام را در این مسیر نورانی ثابت قدم دارد.

اینجانب بار دیگر تشکیل این همایش را به تمامی ملت شریف و بزرگ افغانستان و خصوصا به رزمندگان، فرماندهان، جانبازان و خانواده های شهدا، تبریک گفته و از «جبهه جهانی شباب المقاومه» در برگزاری این گردهمایی تقدیر و تشکر می نمایم.

شکرالله مساعیکم

قم – ناصر مکارم شیرازی

۹۹/۵/۲۳

گفتنی است، گفتنی است، اولین همایش بین المللی لشکر فاطمیون افغانستان با موضوع «تکریم شهدای فاطمیون» و «آزادی قدس و خروج آمریکا از منطقه هدف نهایی فاطمیون»، از سوی جبهه جهانی شباب المقاومه و با همکاری لشکر فاطمیون و آستان قدس رضوی، پنج شنبه شب ۲۳ مردادماه، با رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا، در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد.

ارسال نظرات