فرمانده سپاه قائم شهر:

روشنگری خبرنگار بسیجی، تیرمهلکی بر قلب دشمن است

فرمانده سپاه قائم شهرخاطر نشان کرد: امروز قلم زدن خبرنگاران، ضبط تصاویروصحنه‌ها و روشنگری رسانه‌ای خبرنگاران بسیجی وانقلابی تیر مهلکی بر قلب و پیکره‌ دشمنان و استکبار جهانی است.
کد خبر: ۹۲۶۶۶۲۸
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
 
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حسین علیزاده فرمانده سپاه قائم شهر  مراسم  تجلیل ازخبرنگاران که در سپاه ناحیه برگزار شد، با اشاره به اینکه انقلاب ما با پشت سر گذاشتن بسیاری از آزمون‌ها وخطا‌ها اکنون به یک درخت تنومندی تبدیل شده که با قدرت و اقتدار به مسیر خود ادامه می‌دهد گفت:: در حرکتی که این انقلاب آغاز کرد با در پیش گرفتن راهبرد مقاومت فعال یعنی انتخاب هدف متعالی که همان ظهور است موانع را یکی پس از دیگری می‌شکند وبه مسیر خود ادامه میدهد.

فرمانده سپاه قائم شهر افزود: انقلاب ما امروز شعار نه شرقی نه غربی را در دنیا نهادینه کرده است و پرچم عزیز اسلام و شیعه را در دنیا برافراشته و بر ایستادگی این پرچم استقامت دارد.

 علیزاده در ادامه با اشاره به اینکه هفته خبرنگار با یاد و نام شهیدی، چون محمود صارمی رقم خورد اضافه کرد: این تجمعات و این تجلیل‌ها به خاطر این است که ما مدیون خون شهدا هستیم، افرادی که از خود گذشتند تا این انقلاب زنده و پرچم این انقلاب برافراشته بماند.

فرمانده سپاه قائمشهر با تاکید بر اینکه شهداء همچون چراغ هدایت هستند در رسیدن به اهداف متعالی، به اعتلای انقلاب در کلام مقام معظم رهبری پرداخت و  گفت::امروز اعتلای انقلاب ما طبق کلام مقام معظم رهبری کار جهادی و انقلاب است واگر در عرصه‌ای به پیشرفت و موفقیت رسیدیم مرهون افرادی هستیم که کار جهادی و انقلابی انجام داده اند، اهل عمل و اقدام بودند، خلاقانه و شجاعانه ورود کردند ودر بن بست‌ها باز نایستادند و موانع را با نوآوری پشت سر گذاشتند.

علیزاده ادامه داد: امروز افتخار ما این است که اصحاب رسانه در جهت همراه سازی افکار عمومی اثرگذارند و این روند در هجمه‌های فراوانی که دشمن در عرصه‌های نوین رسانه، موفقیت‌های بزرگ ما را کوچک وخطا‌ها را بزرگ جلوه می‌دهد بسیار موفق عمل کرده وهماوردی خوبی داشته است.

فرمانده سپاه قائم شهر در پایان خاطر نشان کرد: امروز قلم زدن خبرنگاران، ضبط تصاویروصحنه‌ها و روشنگری رسانه‌ای خبرنگاران بسیجی وانقلابی تیر مهلکی بر قلب وپیکره‌ دشمنان و استکبار جهانی است.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها