افتتاح مرکز شتابدهی صنایع خلاق در سنندج 

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ضمن افتتاح مرکز شتاب‌دهی ژین و مرکز شتابدهی صنایع خلاق در سنندج، مرکز گیم و انیمیشن مریوان را به صورت مجازی افتتاح کرد.
کد خبر: ۹۲۶۶۶۸۴
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سورنا ستاری صبح امروز پس از ورود به سنندج از پارک علم و فناوری مستقر و دفتر خدمات شهر هوشمند بازدید کرد.

وی ضمن افتتاح مرکز شتاب‌دهی ژین و مرکز شتابدهی صنایع خلاق در سنندج، مرکز گیم و انیمیشن مریوان را به صورت مجازی افتتاح کرد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهورهمچنین از تولید افزودنی‌های شیمیایی و پلیمری رونمایی کرد و در آئین آغاز به کار صندوق پژوهش و فناوری استان حضور یافت.

فرماندار مریوان در جریان افتتاح مرکز گیم و انیمیشن مریوان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن بیان اینکه مریوان شهر جهانی کلاش است اظهار کرد: مرز باشماق دومین مرز ترانزیتی کشور در مریوان است.

آرتیکاس اقبال تبعیض مثبت برای مریوان را از معاون علمی و فناوری رییس جمهور با توجه به پتانسیل این شهرستان خواستار شد و گفت: با توجه به اینکه مردم این منطقه زیر فشار‌های داخلی و خارجی زیادی بوده‌اند جادارد امکانات زیادی به آن‌ها تعلق گیرد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور در پاسخ به درخواست فرماندار مریوان اظهار داشت: ما با تمام توان جهت بازسازی تیم‌های شتاب دهنده مریوان جهت راه اندازی کسب و کار حمایت می‌کنیم و در این راستا مشکل بودجه و اعتبار نداریم.

سورنا ستاری تصریح کرد: تیم‌ها وشتاب‌دهنده‌ها در مریوان به خوبی عمل کرده‌اند و زیرساخت‌های فرهنگی در مریوان جهت تحقق این امر مهیا است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار