خبرهای داغ:
فرمانده حوزه امام حسن مجتبی(ع) صالح آباد در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

توزیع ۱۹۰۰ بسته معیشتی در بخش صالح‌آباد

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) شهر صالح آباد گفت: تاکنون یک هزار و ۹۰۰ بسته معیشتی در بخش صالح آباد توسط این حوزه توزیع شده است که هزینه آنها بالغ بر ۵ میلیارد ریال شد.
کد خبر: ۹۲۶۶۷۲۸
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷

توزیع ۱۹۰۰ بسته معیشتی در بخش صالح‌آبادعلیرضا عقیقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج همدان اظهار داشت: افتتاحیه دوره دوم رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه در سالن ورزشی حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) شهر صالح آباد با حضور مسئولین مسئولین شهر برگزار شد.

وی افزود: در راستای بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص توزیع بسته‌های معیشتی در این مرحله از رزمایش کمک مومنانه ۱۸۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) شهر صالح آباد ابراز داشت: هر بسته شامل برنج، گوشت قرمز و مرغ، روغن، رب، سویا و شکر؛ هر بسته به ارزش یک میلیون و۸۰۰ هزار ریال و در مجموع ۳۲۴ میلیون ریال است.

وی ادامه داد: تاکنون یک هزار و ۹۰۰ بسته معیشتی در بخش صالح آباد توسط این حوزه توزیع شده است که هزینه آنها بالغ بر ۵ میلیارد ریال شد.

عقیقی عنوان کرد: تاکنون یک هزار و ۷۲۰ بسته معیشتی طی پنج مرحله گذشته رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه توسط حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) شهر صالح آباد و ستاد همدلی و کمک‌های مومنانه بین مستمندان و مشاغلی که از بیماری منحوس کرونا آسیب دیده‌اند، توزیع شده است.

وی عنوان کرد: با یاری خداوند و حضرت ولیعصر(عج) و مردم فهیم و بزرگوار بخش صالح آباد این رزمایش همچنان ادامه خواهد داشت و فقط در زمان وجود بیماری کرونا نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات