خبرهای داغ:
یکی از فعالان فرهنگی همدان خبر داد

اجرای برنامه حرکت فرزندان غدیر به همت جوانان مومن و انقلابی همدان

یکی از فعالان فرهنگی همدان از اجرای برنامه حرکت فرزندان غدیر به همت جوانان مومن و انقلابی همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۶۷۵۴
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱

اجرای برنامه حرکت فرزندان غدیر به همت جوانان مومن و انقلابی همدانمحمدجواد حضرتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اجرای برنامه حرکت فرزندان غدیر به همت جوانان مومن و انقلابی همدان اظهار داشت: این برنامه توسط جوانان مومن و انقلابی در منطقه حصار امام خمینی(ره) همدان برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه مبلغ ۲۵ میلیون تومان در قالب یک هزار و ۲۵٠ عدد کارت هدیه در روز عید غدیر در سطح شهر و بیشتر در مناطق محروم بین کودکان و نوجوانان توزیع شد.

این فعال فرهنگی همدان گفت: ۴٠٠ شاخه گل رز طبیعی نیز به مناسبت این ایام در محوطه میدان امام خمینی(ره) و خیابان‌های منتهی به آن بین اقشار مختلف مردم توزیع شد.

وی ابراز داشت: ١٠٠ کارت هدیه و تسبیح به کودکان سرطانی مستقر و در حال رفت و آمد به بیمارستان بعثت و ٣٠٠ بسته تسبیح و گیر روسری به دختران و زنان در خیابان بوعلی و خیابان‌های اطراف آن اهدا شد.

حضرتی با اشاره به اهدا یک رأس گوسفند برای قربانی و توزیع بین خانواده‌های فقرا افزود: توزیع حدود ٣٠ بسته هدیه کودکانه بین نونهالان در حال رفت و آمد در خیابان‌های منتهی به میدان امام(ره) و حدود ٩٠٠ کارت هدیه بین نونهالان و نوجوانان مناطق محروم و محوطه میدان امام از دیگر اقدامات بود.

وی با بیان اینکه حدود ١٠٠ کارت هدیه بین کارگران فصلی مستقر در محوطه مسجد نظربیگ نیز توزیع شد، گفت: در راستای اجرای این اقدامات فرهنگی در مجموع حدود ٣٠ میلیون تومان هزینه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار