مراسم اختتامیه کنگره شعر آئینی « کوثر ناب » یکشنبه 26 مرداد در سالن جلسات رضویه سازمان بسیج مستضعفین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۶۶۷۶۱
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵

به گزارش سرویس بسیج سازمان بسیج مداحان خبرگزاری بسیج، کنگره شعر آئینی « کوثر ناب» یکشنبه 26 مرداد از ساعت 10 تا 12 با سخنرانی استاد سازور ، مسئولین نهادهای فرهنگی و ستایشگری کشور و دیگر چهره‌های ادبی در سالن جلسات رضویه سازمان بسیج واقع در تهران، اتوبان بسیج، خیابان شهید فهمیده درب شمالی سازمان بسیج برگزار می‌شود.

شایان ذکر است، 1800 اثر از 1100 شاعر از سراسر کشور در قالب‌های گوناگون سنتی شعر و مدح و… در موضوعات سیره حضرت فاطمه(س) و مقاومت به دبیرخانه کنگره رسیده که این میزان اثر در بازه زمانی اول تا پایان بهمن398 از سوی سازمان بسیج مداحان معاونت فرهنگی جمع‌آوری شده است.

همچنین این جشنواره، به 10 نفر از برگزیدگان، جوایز نقدی اعطاء خواهد کرد و به این صورت که به ️نفرات اول تا دهم هر کدام مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر این مراسم همزمان با ایام سالروز شهادت «میثم تمار» یار صدیق امیرالمؤمنین(ع) و روز قشر سازمان بسیج مداحان و مدیران هیآت مذهبی در راستای ارج نهادن به مقام شامخ این شهید والامقام برگزار می‌شود و همزمان جمعی از نخبگان عرصه ستایشگری استان‌ها میهمان این مراسم به صورت ویدئو کنفرانس و پخش مستقیم می‌باشند.

گفتنی است در این مراسم از دو کتاب کوثر ناب(منتخب آثار و اشعار فاطمیه و مقاومت) و فبک للحسین(روضه و سبک‌های دهه اول محرم) رونمایی خواهد شد.

 

ارسال نظرات