امر به معروف بهداشتی با اهدای ماسک در شهر چلیچه

جمعی از بسیجیان پایگاه شهید نوروزی شهر چلیچه در اقدامی جهادی بیش از 400 ماسک را در اماکن پر تردد شهر چلیچه به صورت رایگان بین مردم توزیع کردند.
کد خبر: ۹۲۶۷۰۳۸
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ جمعی از بسیجیان پایگاه شهید نوروزی در شهر چلیچه با همکاری کمیته خادم الشهدا فارسان بیش از 400 ماسک را تهیه و به صورت رایگان در اماکن پر تردد شهر چلیچه و در گلزار شهدا شهر چلیچه توزیع کردند.

یکی از جهادگران بسیجی شرکت کننده در این حرکت جهادی به خبرنگار افتخاری بسیج گفت: همانگونه که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب فرمودند رعایت نکات ایمنی و دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی که توسط ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شده بر همه ما لازم است، لذا ما نیز در این اقدام نمادین تلاش کردیم، تا با اهدای رایگان ماسک به افرادی که ماسک نزده بودند خطر کرونا و لزوم رعایت مسائل بهداشتی را گوشزد کنیم.

وی افزود: توزیع این ماسک ها بین مردم بیشتر جنبه فرهنگ سازی داشت و به واقع نوعی امر به معروف و امر به لزوم رعایت مسائل بهداشتی جهت مقابله با این ویروس منحوس است.

جهادگر بسیجی ادامه داد: در شرایطی که کشور و مردم روزانه از این ویروس آسیب و خسارت می بینند و کادر بهداشت و درمان نیز مخلصانه جان خود را کف دست گرفته و با تمام توان به جنگ این ویروس رفته اند و تعداد زیادی از کادر درمان نیز در این راه جان خود را از دست داده اند، کمترین کاری که ما مردم می توانیم بکنیم این است که با رعایت پروتکل ها و حداقل زدن ماسک و دوری از اجتماعات به کادر درمان و به واقع به خودمان کمک کنیم تا هرچه زودتر این ویروس منحوس از بین برود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار