بسیجیان ولایتمدار و عاشق امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام در فارسان که هرساله در عید غدیر ایستگاه صلواتی برپا می کردند امسال به جای شیرینی بین مردم ماسک توزیع می کنند.
کد خبر: ۹۲۶۳۹۱۴
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ جشن عید غدیر امسال با تمام جشن های سال های گذشته متفاوت است، چرا که امسال مهمان ناخوانده و نامبارکی در میان ما شیوع پیدا کرده که اگر از خود و دیگران در مقابل آن حفاظت نکنیم جشن ما را به عزا تبدیل می کند.

 به همین دلیل بسیجیان ولایتمدار و عاشق امیرالمومنین حضرت امام علی علیه السلام در پایگاه مقاومت بسیج خواهران سمانه شهرک فرهنگیان فارسان که هرساله در سالروز عید غدیر با برپائی ایستگاه صلواتی و توزیع شرینی و شربت بین مردم این عید بزرگ را جشن می گرفتند امسال تصمیم گرفتند که رویه خود را عوض کنند و به جای شیرینی و شربت ماسک بدوزند و به صورت رایگان بین همشهریان توزیع کنند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج خواهران سمانه شهرک فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار افتخاری بسیج پیرامون این برنامه گفت: بسیجیان پرتلاش و ولایتمدار پایگاه ما توانستند در غالب یک اردوی جهادی تعداد یکهزار عدد ماسک را بدوزند که این ماسک ها به همراه تعدادی شکلات و دعای هفتم صحیفه سجادیه بسته بندی و ان شاءالله در روز عید غدیر بین مردم توزیع می شود.

وی گفت: دعای هفتم صحیفه سجادیه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب هم بوده و می تواند بسیار کارگشا باشد و مردم را از این بلا برهاند.

گفتنی است؛ بسیجیان پایگاه مقاومت خواهران سمانه فارسان با این اردوی جهادی تلاش می کنند با پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا، به ارتقای سلامت مردم در جامعه و کاهش زحمات کادر بهداشت و درمان کمک کنند.

 

ارسال نظرات