بهگزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ "محمود خلجي" در تشریح این خبر گفت: مشاوره تلفنی یکی از بخش های مهم سامانه پلیس پاسخگوست که به تازگی در راستای اقدامات خدماتی سریع و در دسترس شهروندان در زمینه های مختلف به همت معاونت اجتماعی ناجا راه اندازی شده است.
وي افزود: در راستای هوشمند سازی پلیس، ناجا اقدام به راه اندازی سامانه پلیس پاسخگو در مرکز مشاوره فرماندهی انتظامی استان ها کرده که یکی از مهمترین بخش های آن، ارائه خدمات مشاوره تلفنی به عموم مردم در قالب سامانه پلیس پاسخگو است.
وی با بیان اینکه رسالت ناجا، مبارزه همیشگی با آسیب های اجتماعی در تمام شرایط و موقعیت ها است، افزود : در این طرح هم استانی های عزیز جهت دریافت خدمات مشاوره ای می توانند با شماره تلفن 096580 تماس گرفته و از کارشناسان پلیس در مراکز مشاوره و آرامش با رعایت اصول و اخلاق حرفه ای خدمات مورد نظر را دریافت کنند.
اين مقام انتظامي ادامه داد: این طرح در راستای خدمات مضاعف، صرفه جویی در زمان و هزینه مردم و همچنین رعایت دستورالعمل های بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی با توجه به شیوع بیماری کرونا، راه اندازی شده است.
معاون اجتماعی فرماندهي انتظامی استان مركزي تصریح کرد: مرکز مشاوره آرامش با راه اندازی این سامانه و با بهره گیری از روانشناسان و مشاوران توانمند در زمینه روانشناسی، مشاوره ای، مددکاری، روانسنجی و ... آماده ارائه خدمات به تمامی شهروندان بصورت غیر حضوری و از طریق تماس تلفنی است.
سرهنگ خلجي گفت: امید است این سامانه، به عنوان پل ارتباطی میان مردم و کارشناسان مرکز مشاوره آرامش با همراهی هم استانی های عزیز در راستای کاهش آسیب های اجتماعی مثمر ثمر واقع شود.