خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهار:

جنگ‌ رسانه‌ای امروز جنگ هیبریدی و ترکیبی است

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهار با اشاره به اینکه جنگ‌ رسانه‌ای امروز جنگ هیبریدی و ترکیبی است، گفت: اگر فرهنگ آفرینی و خوراک دهی در جوامع  به صورت درست صورت گیرد موجبات هدایت افراد جامعه را در پی خواهد داشت.
کد خبر: ۹۲۶۷۲۴۵
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۳

جنگ‌ رسانه‌ای امروز جنگ هیبریدی و ترکیبی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حسین خرمی در مراسم تجلیل از خبرنگاران افتخاری بسیج با گرامیداشت یاد و خاطره شهید «محمود صارمی» به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان و تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه اظهار داشت: کار خبرنگار مصداق محراب عبادت است.

وی با اشاره به اینکه جنگ‌ رسانه‌ای امروز جنگ هیبریدی و ترکیبی است، گفت: اگر فرهنگ آفرینی و خوراک دهی در جوامع  به صورت درست صورت گیرد موجبات هدایت افراد جامعه را در پی خواهد داشت.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه علمدار و پرچمدار انعکاس خبری، خط دهی و جهت دهی درست در مسیر انقلاب را نیاز دارد، تصریح کرد: یک خبرنگار نباید تحت نفوذ افراد خاصی باشد همانگونه که پیامبر خدا(ص) فرمودند «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت‌گری نهراس».

وی حق محوری، حق‌طلبی و حق‌گویی را از مهم‌ترین ویژگی‌های یک خبرنگار موفق و خداترس عنوان کرد و افزود: خبرنگاران، باید به دنبال واقعیت باشند و از جهت‌گیری بپرهیزند و انعکاس خبری درست را هدف کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات