دبیر ستاد اجرایی امر به معروف و نهی ازمنکر بردسکن:

امروز بزرگ ترین امر به معروف کمک‌های مومنانه است

دبیر ستاد اجرایی امر به معروف و نهی ازمنکر بردسکن گفت: امروز بزرگ‌ترین امر به معروف کمک‌های مومنانه است.
کد خبر: ۹۲۶۷۳۲۹
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
سرهنگ دوم علی پور محمد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ گفت: با توجه به وضعیت تورم و گرانی‌ها که مردم در شرایط خوبی قرار ندارند باید کمک‌های مومنانه و نذر ماسک را در سطح جامعه نهادینه کنیم.
 
وی از اهداء ۳ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک توسط یک خیر به ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر بردسکن خبرداد و گفت: با توجه به اینکه در آستانه فرارسیدن ماه محرم قرار داریم باید نذورات مردمی را به سمت و سوی کمک‌های مومنانه و نذر ماسک ببریم که خوشبختانه در جلسه‌ای که با حضور امام جمعه شهرستان با مسئولین هیات‌های عزاداری برگزار شد به این مهم نیز تاکید شد.
 
وی از تشکیل طلایه داران امر به معروف و نهی ازمنکر در این شهرستان خبرداد و گفت: ۷۰۰ نفر خواهر و برادر عضو گروه طلایه داران هستند که در آینده نزدیک آموزش‌های لازم را در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی فرا خواهند گرفت.
 
دبیر ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر بردسکن گفت:در سطح شهرستان ۷ محله آسیب پذیر در ابعاد فرهنگی و اجتماعی شناسایی شده است و درحال پیگیری و رفع این آسیب‌ها باتعامل دستگاه‌های ذی ربط سطح شهرستان هستیم تابتوانیم آسیب‌ها را کاهش دهیم.
 
سرهنگ پورمحمد به ورزش بانوان اشاره کرد و گفت: شورای شهر وشهرداری مجموعه پارک گل‌ها را برای ورزش بانوان جهت بالابردن، نشاط وشادابی بانوان برنامه ریزی کرده است و انتظارمان این است که تمامی برنامه‌های ویژه بانوان در پارک محصور شده گل‌ها انجام گردد.
 
وی گفت:این آمادگی را داریم که از ظرفیت تمامی سالن‌های ورزشی سپاه در جهت بالا بردن سطح نشاط وشادابی بانوان همکاری لازم را داشته باشیم.
 
وی از فعال شدن شورای امر به معروف و نهی ازمنکر در سطح ادارات این شهرستان خبرداد و گفت: درحال حاضر ۷ اداره شهرستان نیز اقدام به تشکیل شورای امر به معروف و نهی ازمنکر کرده اند.
 
وی خبرنگاران را در خط مقدم جبهه آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: خبرنگاران باید در تمامی حوزه‌ها کار جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهند چرا که آنچه باعث پیروزی ما در دوران ۸ سال دفاع مقدس بود مدیریت و کار جهادی بود و امروز کار جهادی در همه حوزه‌ها کارساز است و این مولفه باید سرلوحه کار همه مدیران قرار بگیرد.
 
وی بهترین الگوی کار جهادی مسئولان را شهدا دانست و گفت: حق شهدا امروز فقط با کار جهادی ادا می‌شود و ما با کار جهادی و سیره شهدا می‌توانیم مشکلات جامعه را مرتفع کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها