خبرهای داغ:
فرمانده حوزه کوثر النبی(س) همدان در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد
فرمانده حوزه کوثر النبی(س) همدان گفت: ذبح ۱۳ رأس گوسفند و توزیع ۲ هزار و ۲۲۷ سبد کالا بین خانواده‌های نیازمند از جمله برنامه‌های حوزه کوثرالنبی همدان در دهه امامت و ولایت بود.
کد خبر: ۹۲۶۷۴۳۶
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳

توزیع ۲۲۲۷ سبد کالا بین خانواده‌های نیازمند توسط حوزه کوثرالنبی همدانزینب صفایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برنامه‌های اجرایی حوزه کوثر النبی(س) همدان به‌مناسبت دهه امامت و ولایت اظهار داشت: فضاسازی پایگاه‌ها و مساجد در دهه امامت و ولایت، اهدا و نصب پرچم بر درب منازل به همت پایگاه‌های معراج نور و آل یاسین از جمله این برنامه‌ها بود.

وی با اشاره به برگزاری ختم «یا علی» در شب عید غدیر عنوان کرد: توزیع نان رایگان توسط پایگاه سما، تولید محتوا شامل عکس نوشته و کلیپ و نشر در فضای مجازی، برگزاری مسابقه دلنوشته به حضرت مهدی(عج)، مسابقه بیعتی با حضرت امیرالمومنین(ع) و مسابقه نقاشی نیز از دیگر برنامه‌ها بود.

فرمانده حوزه کوثر النبی(س) همدان ابراز دشت: از دیگر برنامه‌ها می‌توان به ذبح ۱۳ راس گوسفند، توزیع ۲ هزار و ۲۲۷ سبد کالا بین خانواده‌های نیازمند، سرکشی از خانواده سادات و شهیدان دیباج و باب الحوائجی اشاره کرد.

وی توزیع ۶۵ بسته غذا در قالب اطعام به نیازمندان، اهدای مبلغ ۶۰۰ هزار تومان اجاره یک باب منزل مسکونی نیازمند و مبلغ ۴ میلیون تومان کمک جهیزیه به خانواده نیازمند را از دیگر اقدامات برشمرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات