خبرهای داغ:
دبیر گروه جهادی عیار سلیمانی شهرستان بهار در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

توزیع 50 بسته کمک معیشتی توسط گروه جهادی عیار سلیمانی بهار

دبیر گروه جهادی عیار سلیمانی شهرستان بهار از توزیع 50 بسته کمک معیشتی توسط گروه جهادی عیار سلیمانی شهرستان بهار بین خانواده‌های نیازمند خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۸۶۵۲
|
۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰

توزیع 50 بسته کمک معیشتی توسط گروه جهادی عیار سلیمانی شهرستان بهارمرتضی عبدلی خرسند در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: به دنبال تاکید رهبرمعظم انقلاب اسلامی درباره به راه افتادن موج اقدامات خداپسندانه برای حمایت از آسیب دیدگان از کرونا و نیازمندان رزمایش همدلی و احسان در دو مرحله آغاز شده و این روند ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: کمک‌رسانی به محرومین کاری ارزشمند است و در این راستا گروه جهادی عیار سلیمانی در بخش مرکزی شهرستان بهار با توزیع 50 بسته پروتئینی هر بسته به ارزش 80 هزار تومان با همکاری قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان همدان یک بار دیگر همدلی را تمرین کرد.

دبیر گروه جهادی عیار سلیمانی شهرستان بهار گفت: سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده جبهه مقاومت هر زمان که می‌دید مشکلی در داخل کشور ایجاد می‌شد خودش در خط مقدم کمک به مردم حضور داشت و این حرکتی که امروز در کشور آغاز شده نشان می‌دهد جنس این حرکت از جنس مکتب شهید سلیمانی است.

وی افزود: در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه نیز ۱۹۱ بسته معیشتی هر کدام به ارزش 300 هزار تومان توسط گروه جهادی عیار سلیمانی در بین خانواده‌های کم درآمد و مستمند توزیع شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات