خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی از آغاز عملیات ساخت ۶۲ واحد مسکونی ویژه مددجویان آذربایجان شرقی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۷۴۸۶
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار عابدین خرم در آیین  آغاز ساخت  واحدهای مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی اظهار داشت: یکی از وظایف اصلی مجموعه سپاه و بسیج، خود را در معرض مردم قرار دادن است. وقتی صحبت از سازندگی و کار و تلاش است، پای جوانان انقلابی به میان می‌آید.

وی ادامه داد: جوانان انقلابی در عرصه‌های مختلف همچون دفاع مقدس، سازندگی، علم و فناوری و غیره وارد عمل شده‌اند و حالا نیز در اقصی نقاط کشور مشغول به فعالیت هستند.

سردار خرم با بیان اینکه مردم ایران، مردم لایق و نوع دوستی هستند، گفت: رفتار و حرکاتی که در جامعه ایرانی در مقابله با بیماری کرونا می‌بینید در دنیا بی نظیر است که نمونه آن را می‌توان در رزمایش همدلی و مواسات دید.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه امسال عملیات احداث هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان در کشور آغاز می‌شود، گفت: ۶۲ واحد با سه هزار و ۷۰۰ مترمربع در استان آذربایجان شرقی ایجاد خواهد شد.

سردار خرم با اشاره به همت بسیجیان استان در بازسازی مناطق زلزله زده گفت: واحدهایی که احداث آنها بر عهده سپاه قرار داده شده با کیفیت و سرعت در حال انجام است. هر چند نگران واحدهایی هستیم که بر عهده برخی دیگر از ارگان‌ها گذاشته شده بود و عملیات احداث آنها یا شروع نشده و یا به کندی ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها