به همت قرارگاه خاتم الانبیا؛

ایجاد ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه افراد تحت پوشش بهزیستی در کشور

عملیات احداث واحدهای مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی با مشارکت سازمان بهزیستی، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با حضور ویدیوکنفرانسی رئیس سازمان بهزیستی کشور و مسئولان قرارگاه خاتم الانبیا همزمان با چهار استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرمان و فارس آغاز شد.
کد خبر: ۹۲۶۷۶۰۴
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء نیز در این ویدئوکنفرانس اظهار داشت: بر اساس تفاهم نامه صورت گرفته، در فاز اول هزار و ۵۰۰ و مجموعاً ۱۵ هزار واحد برای مددجویان سراسر کشور ایجاد خواهد شد.

سعید محمد ادامه داد: امروز شاهد کلنگ زنی ۳۰۰ واحد در استان‌های آذربایجان‌های شرقی و غربی، کرمان و فارس خواهیم بود.

وی اضافه کرد: طی روزهای آینده نیز ۴۰۰ واحد در استان‌های مختلف کلنگ زنی خواهد شد و ۶۰۰ واحد دیگر نیز منتظر دریافت زمین برای آغاز کار است.

مدیر اجرایی قرارگاه خاتم در شمالغرب نیز در این مراسم اظهار داشت: امسال هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه افراد تحت پوشش بهزیستی در چندین نقطه کشور ایجاد خواهد شد.

منیری ادامه داد: این امر در پی انعقاد تفاهمنامه مشارکت میان بهزیستی، قرارگاه خاتم الانبیا و بنیاد مسکن صورت گرفته است که ۶۲ واحد از آن در استان اجرایی خواهد شد.

وی همچنین طرح‌های محرومیت زدایی را از اولویت‌های مهم قرارگاه خاتم الانبیا در سراسر کشور دانست.

ارسال نظرات