خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

تحقق مدیریت انقلابی در گروی همت جدی است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: باید به صورت جدی تلاش کنیم تا مدیریت انقلابی در سطح کشور همین طور استان تحقق پیدا کند.
کد خبر: ۹۲۶۷۷۱۹
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری امروز در جشنواره مالک‌اشتر سپاه شهداء آذربایجان‌غربی، ضمن تجلیل از مقام آزادگان، اظهار داشت: آزادگان پیام آوران انقلاب اسلامی در دل اردوگاه‌های دشمن هستند که ۱۵۹ نفر از این عزیزان جزو نعمت‌های استان ما هستند.

 وی، همچنین با اشاره به کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ که منجر به ساقط شدن دولت مصدق شد، افزود: تبعیت از رهبری و ولایت فقیه الزامی است و هرکس از این خط جدا شود قطعا دچار صدمات سنگین می‌شود، لجاجت دولت مصدق و تخطی از رهنمودهای آیت‌الله کاشانی موجب ساقط شدن آن‌ها و بازگشت دوباره طاغوت بود.

 فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، در خصوص علت انتخاب نام مالک اشتر برای جشنواره برترین‌های سپاه، عنوان کرد: حضرت مالک اشتر همیشه و در هر شرایطی همراه و همگام با امام علی(ع) بود و تواضع، فروتنی و احترام وی برای همه شناخته شده بود.

 وی، ادامه داد: خصایص و صفات بی نظیر مالک اشتر در نامه امام علی(ع) روشنگر و نشان دهنده جایگاه والای او است که برای همه جهان معرفی شده است.

سردار شهسواری، بیان داشت: در کنار تمام خصوصیت‌های مالک اشتر که آموزه مناسبی برای نسل جوان است، ویژگی «تبعیت پذیری» او برای همه باید روشن و شناخته شود و دلیل انتخاب نام وی برای جشنواره سپاه نیز همین مورد است.

وی، با اشاره به اینکه باید ویژگی «تبعیت پذیری» مالک اشتر برای تمام مسئولان تبیین شود، خاطرنشان کرد: امروز نیازمند یک انقلاب در مدیریت هستیم، به این مفهوم که باید در حوزه مدیریت به سمت انقلابی عظیم حرکت کنیم تا شاهد تحقق مدیریت توانمند در جامعه باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار