سردار علی محمد اکبری گفت: مقابله با توپخانه دشمن در فضای مجازی رسالت مهم خبرنگاران انقلابی است.
کد خبر: ۹۲۶۷۹۸۰
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در ادامه برنامه های تجلیل از اصحاب رسانه و روز خبرنگار به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران خبرگزاری فارس و دوره نخبه پروری این رسانه حضور یافت.

سردار علی محمد اکبری با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و شهدای خبرنگار، به رسالت خبرنگاران انقلابی در جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: امیدآفرینی مهم ترین وظیفه خبرنگاران در جامعه  است.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام ، بیان خدمات نظام  مقدس جمهوری اسلامی و مقابله با توپخانه دشمن در فضای مجازی را رسالت مهم خبرنگاران انقلابی برشمرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با برجسته سازی برخی اقدامات دوران طاغوت در صدد گمراه ساختن جوانان و زیر سؤال بردن خدمات بسیار زیاد و ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی با تأکید بر ضرورت آگاه ساختن نسل سوم و چهارم انقلاب از وضعیت کشور در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: روستاهای ما داشتیم که قبل از انقلاب از اول پاییز تا 3ماه بعد از عید راهشان بسته می شد و امکاناتی هم نداشتند؛ اما مقایسه داشته های امروزمان با قبل قابل مقایسه نیست.

سردار اکبری، رتبه های شاخص کشور در حوزه های مختلف علمی، فناوری و صنعتی و ... را یادآوری کرد و گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی جزء برترین قدرت هایی است که در دنیا تأثیرگذار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، عادی سازی ارتباط با رژیم صهیونیستی توسط برخی دولت های عربی حاشیه خلیج فارس را نیز محکوم کرد و گفت: این کشورها در سایه قدرت های بیگانه به فکر بقای خود هستند، ولی امروز دنیا روی قدرت نظامی چندان حساب باز نمی کند، چرا که قدرت نرم از اهمیت بالاتری برخوردار است.

سردار اکبری، با اشاره به تداوم جنگ نرم و جنگ روانی علیه انقلاب اسلامی، بر ضرورت حضور فعال تر خبرنگاران و اصحاب رسانه در میدان مقابله با جنگ نرم دشمنان بعنوان افسران این میدان مبارزه تأکید کرد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام ، فرارسیدن هفته امر به معروف و نهی از منکر همزمان با حلول ماه محرم را یادآوری کرد و افزود: یکی از موضوعات این هفته مطالبه گری است و این مسئله به معنای آن نیست که طلبکار باشیم، ما باید دنبال احقاق حقوق مردم باشیم.

سردار اکبری عدم ورود رسانه ها به  پیگیری مطالبات مردمی را باعث رواج  بی تفاوتی در جامعه دانست و گفت: مردم برای نظام با تقدیم هزاران شهید هزینه داده اند و امروز کسانی که سرکار هستند نباید خواسته های مردم را نادیده بگیرند.

وی، تصریح کرد: دشمن 42 سال است که دنبال براندازی است و تنها کشوری که مقابل دشمنان ایستاد جمهوری اسلامی ایران است. ما کدخدا را بیرون کردیم، اما کدخدا هنوز زنده است و دوست دارد برگردد؛ لذا باید هوشیار باشیم.

شایان ذکر است؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام نیز در این مراسم گفت: جهاد در عرصه رسانه مقدس است و جهاد رسانه ای امروز در خط مقدم جبهه های مختلف مبارزه با استکبار و مخالفین اسلام ناب قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون مسئله نفوذ در دهه های 80 و 90، رسالت های اصحاب رسانه و خبرنگاران در زمینه های مختلف  مقابله با نفوذ دشمنان را تشریح کرد و افزود: تبیین حلال و حرام شرعی، بایدها و نبایدهایی که رسانه ها باید داشته باشند، جلب اعتماد عمومی و توجه به فقه رسانه ای از وظایف اصحاب رسانه است.

جریان شناسی در مسائل سیاسی و آگاهی بخشی به مردم و ترویج ارزش های انقلاب اسلامی، مقابله با انحرافات و شبهات، آشناسازی نسل جوان با اصول و مبانی انقلاب از دیگر بخش های سخنان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در جمع خبرنگاران خبرگزاری فارس در شهرکرد بود.

گفتنی است: در این دیدار که فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، مسئول بسیج رسانه سپاه استان و مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری نیز حضور داشتند، با اهدای لوح از خبرنگاران خبرگزاری فارس در ادامه برنامه های گرامیداشت روز خبرنگار تجلیل شد.

ارسال نظرات