خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب (ع)، خدمت رسانی خالصانه گروه‌های جهادی را حرکت در مسیر اعتلای نظام و انقلاب برشمرد.
کد خبر: ۹۲۶۸۰۱۰
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب (ع)، پیش از ظهر امروز طی سخنانی در مراسم تجلیل از گروه‌های برتر جهادی سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم که در ساختمان شهید آیت الله سعیدی برگزار شد، با اشاره به خدمات کم نظیر و ماندگار بسیجیان و به خصوص طلاب بسیجی و جهادگر در جریان مقابله با کرونا و نیز برگزاری رزمایش همدلی مؤمنانه اظهار داشت: آن چه مهم است این که در امر خدمت رسانی و محرومیت زدایی باید پیش از هر چیز رضایت خدای متعال را در نظر گرفت و به همین خاطر است که کار مخلصانه این قدر بها و ارزش دارد.

وی افزود: برکات خاص پروردگار زمانی برای ما حاصل می‌شود که خود را برای خدا خالص کرده و به وظیفه الهی و انسانی خویش به درستی عمل نماییم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم همچنین گفت: وقتی کار ما برای خدا باشد و کسب رضای الهی را ملاک و معیار قرار دهیم، در آن صورت حتی اگر از ما اسمی بُرده نشده و تجلیلی هم از فعالیت ما صورت نگیرد، مهم نیست چرا که ارزش کار به این است که برای خدا و خالصانه انجام شده است.

وی در ادامه با تأکید بر این که خدمت رسانی خالصانه گروه‌های جهادی، حرکت در مسیر اعتلای نظام و انقلاب اسلامی است، ابراز داشت: با توجه به دشمنی‌های بسیاری که علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا وجود دارد، ما باید هر چه بیشتر در مسیر خدمت صادقانه به مردم و به ویژه محرومان گام برداریم، کما این که امام راحل و مقام معظم رهبری بار‌ها فرمودند که خدمت به مردم بهترین راه مقابله با استکبار و آمریکاست.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری ضمن تقدیر از حرکت‌های جهادی و مخلصانه طلاب و روحانیون بسیجی در جریان مقابله با کرونا و رزمایش همدلی مؤمنانه گفت: ما نباید در مواجهه با حجم مشکلات و موانع از ادامه مسیر نااُمید شویم، بلکه باید با توکل بر خدا و استعانت از ائمه اطهار (ع) به پیش برویم که قطعاً نصرت الهی با ما خواهد بود.

وی تأکید کرد: امروز دیگر رسالت روحانیت صرفاً منحصر به تبیین احکام و حراست از فرهنگ دینی نیست بلکه ما باید در مسیر ارتقای سطح رضایتمندی مردم از نظام و انقلاب گام برداریم و اهتمام نسبت به حرکت‌های جهادی قطعاً یکی از همین زمینه هاست.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات