خبرهای داغ:
رئیس بنیادمستضعفان گفت: افراد و سازمان‌هایی که اسم بردم از املاک استفاده شخصی نداشته‌اند. خطای بنده بود که خیلی کوتاه و تیتروار نام بردم. فرصتِ باز کردن مسئله نبود. اطلاعات بنده ناقص اعلام شد.
کد خبر: ۹۲۶۸۰۹۷
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، پرویز فتاح رئیس بنیادمستضعفان در حاشیه بازدید از ساختمان پلاسکو گفت: افراد و سازمان‌هایی که اسم بردم از املاک استفاده شخصی نداشته‌اند. خطای بنده بود که خیلی کوتاه و تیتروار نام بردم. فرصتِ باز کردن مسئله نبود. اطلاعات بنده ناقص اعلام شد. جانب انصاف را رعایت نکردم. در محضر خدا و مردم از همه آن بزرگواران، مخصوصا برادر عزیزم حدادعادل عذرخواهی می‌کنم.

رئیس بنیاد مستضعفان مطرح کرد: اصلا نباید اصل مساله را مطرح می‌کردم و وارد مسیر نام بردن از اسامی و سازمان‌ها می‌شدم، پس مسئولیت آن را به عنوان خطا و کار اشتباه می‌پذیرم. از همین جا از تمام عزیزانی که در حق آن‌ها اجحاف و ظلم شد، از جمله آقای دکترحداد عادل، خانم‌ها ابتکار و ملاوردی، به عنوان حق‌الناس، عذرخواهی و طلب حلالیت می کنم.

او گفت: خطای بنده بود که نتوانستم مطالب را به درستی منتقل کنم. به هیچ وجه مسیر طی شده هدف بنده نبود و اگر تا به امروز سکوت کردم، به دنبال دامن زدن به این حواشی نبودم. جواب‌هایی که از سوی این سازمان‌ها و اشخاص ارائه شده را دریافت کردم و ایرادات و اشکالاتی که گرفته شده را می‌پذیرم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها